Ga naar inhoud


Diseq lijkt te crashen als twee verschillende apparaten signaal vragen


RaveMaus

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Mojo zei:

 

 

Elke lnb is verbonden met een switch maar welke lnb is op welke poort van welke switch aangesloten. Ik weet vrijwel zeker dat dat niet consequent is.

 

Zorg er voor dat bijvoorbeeld elke uitgang van LNB 1 verbonden is op poort 1 van elke switch lnb2 op poort 2 enz.

Dat is inmiddels nagekeken en perfect op orde.

Ten tijde van het FTA gebruik werkte Vu+ en tv altijd prima. Als de LNB’s niet consequent op de switchen hangen, verwacht ik toch ergens ontvangstproblemen op een uiterste LNB (13 of 28 ofzo).

Voor zo vaak we dat gebruikten werkte dat altijd. De onderbreking moet dus vrij recentelijk veroorzaakt zijn.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gisteren nog tot laat doorgewerkt om nieuwe kabels te trekken. Nog een uurtje tv gekeken en alles werkt perfect, maakt niet uit welke combinatie ik maak. Het snel zappen op de Vu+ werkt nu ook voor de eerste keer.

 

Ik blijf het vreemd vinden dat eens getuned het beeld bleef en zuiver bleef. Enkel bij van kanaal verwisselen en dan nog icm een tweede apparaat dat aan stond liep de boel in de soep.

Gek gedrag bij sat tv en zo'n overgangsweerstand.

Enfin eind goed, al goed. Bedankt voor het meedenken allemaal!

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...