bellejt Geplaatst: 15 april Geplaatst: 15 april ik had op mijn vu+ duo2 een leuk LCD4 schermpje en zou dit ook op mijn nieuwe duo 4K krijgen op dat enkel midden schermpje.Iemand een idee want zie de LCD instelling wel op de TV en computer juist maar niet in het middenscherm. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Dat lijkt me een soortgelijk probleem als wat hier op OpenPli staat beschreven, dat zou de skinner van OpenVIX moeten fixen. Ravensburg Mathias Eick
Oplossing bellejt Geplaatst: 16 april Auteur Oplossing Geplaatst: 16 april inmiddels na wat zoeken en installeren van LCD4linux gevonden : moest op interne box-skin LCD staan en ik gebruikt als skin hd night Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
bellejt Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden moet helaas mezelf als oplossing aanduiden want topic van ander image gaf helaas geen oplossing Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Geeft niet @bellejt de kwestie is dat de puristen / imagebakkers helemaal geen aandacht geven aan het LCD display op je receiver. Dus LCD4LINUX is ook niet echt goed gekend op de fora. Fijn dat het opgelost is. Ravensburg Mathias Eick
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden thx en wat wel mooi is dat is dat het mooie kleurscherm gewoon zichtbaar is tijdens uitzending met alle fijne dingen en bij kijken opname zie ik een zwart wit scherm met alle gegevens van de opname. Switched auto Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden @bellejt heb je zelf de config gemaakt of had je die ergens gedownload? Ravensburg Mathias Eick
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden ik maak ze allemaal zelf want is simpel via de PC en soms aanpassen via box menu voor finetuning 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Is misschien wel een leuk idee om de xml voor de andere hobbyisten ter beschikking te stellen? Ravensburg Mathias Eick
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Bedenk wel, dat het een erg klein schermpje is wat op afstand een onbruikbaar beeld levert. Ik het het indertijd geprobeerd, maar voor mij was het onbruikbaar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Je hoeft niet het TV beeld weer te geven van een van de tuners, ofschoon dat kan. (is leuk voor andere displays die je eventueel ook nog hebt) Maar je kan wel diverse andere gegevens op het display tonen, hangt er van af wat je interessant vindt. Ravensburg Mathias Eick
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden zit op 3 a 4 meter en duidelijk zichtbaar.Het is hoe je het zelf maakt en niet volpropt met alle nutteloze dingen Zie wel dat het geen XML is nu maar een TXT file : lcd4config.txt 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ja sorry de config van LCD4LINUX is een txt er zijn echter ook skins voor het VFD en dat is dan wel een xml bestand zie afbeelding Ravensburg Mathias Eick
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden zo ziet het er nu uit : Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen