Mathjanssen Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik zit al weken te zoeken naar de oorzaak van steeds vaker stopcodes. blauwscherm. Vanmorgen win11 hergeinstaleerd er zit een C-schijf M2 in. waar windows op staat. het systeem draait dan stabiel en na 1 uur geen opstarten uitzichzelf. Toen 4 3,5 HDD schijven via sata aangesloten, en ja hoor toen begon het telkens opnieuw opstarten weer. Mijn vraag is hebben meerdere windows11 gebruikers hier ook wel eens last van? Kan 1 van de HDD`s dit probleem veroorzaken? ik ga ze dadelijk 1voor1 aansluiten kijken wat er gebeurd. Kan het aan 1 van de sata kabels liggen? b.v.d voor elk aanwoord. Mj
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden of te zwakke voeding Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mathjanssen Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Ok zal een paar uur laten draaien, heb nieuwe sata kabels aangebracht maar wellicht onwaarschijnlijk dat het daar aan ligt. Ultimo werkt als een speer. groet Math 1
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden heb nu ook de schakelaartjes van de ultimo apart gevonden en in huis gehaald als reserve.Is makkelijker herstelbaar en ze passen ook in andere dingen of voor de modelbaan Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen