Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Of je überhaupt een juiste oscam config hebt ingeladen via de oscam butler is ook weer een "dingetje" The Time Machine Jean-Michel Jarre
satvet Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) Enige probleem bij instellen had ik met 1080P, dat bleek de TV niet te slikken. De menu's van VTi zijn wel zichtbaar. https://prnt.sc/o63ls_dDea0e 4 uren geleden aangepast door satvet vautje,
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden uh cvbs? dat ding heeft toch hdmi The Time Machine Jean-Michel Jarre
satvet Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Yep, maar die optie ontbreekt. Wel HDMI aangesloten...... Ben iets verder, heb een fastscan gedaan op CD en nu beeld op BVN. Kennelijk is er iets mis gegaan met de installatie van zenderlijsten. Krijg wel de EPG info op de zenders, maar geen beeld.
satvet Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Hier wel HDMI https://prnt.sc/Zu-wp6m0a2td
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden jouw probleem is je oude TV en de resolutie instellingen die erbij passen je kan geen cvbs instellen maar moet hdmi instellen met een lagere resolutie test 720 The Time Machine Jean-Michel Jarre
satvet Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Heb even zitten ........ met Oscam en de CD kanalen opengekregen en hoe wonderlijk ook de Britse kanalen die FTA zijn, zijn nu gewoon open. 7 minuten geleden, Tonskidutch zei: jouw probleem is je oude TV en de resolutie instellingen die erbij passen je kan geen cvbs instellen maar moet hdmi instellen met een lagere resolutie test 720 Nou, dat is een nieuwe Philips The One, maar zoals gezegd, Oscam was de boosdoener.
satvet Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Maar, nu het werkt en gesteld dat ik toch OpenPli wil, dat zou nu wel moeten lukken? (en dan te bedenken dat ik ooit een dreambox had (met CF en multiboot met iets van 10 images en nu aarzel een ander image te gaan gebruiken) 😉
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden nou mooi dat je er beeld op hebt... wat oscam met FTA zenders te maken heeft kan misschien nog iemand nader verklaren, want ik snap dat niet. gegroet The Time Machine Jean-Michel Jarre
satvet Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Dat laatste snap ik ook niets van, maar het viel me wel op dat er geen meldingen doorkwamen, zoals sid not in path en dergelijke.
Mimisiku Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Besef wel dat de VU+Zero erg weinig geheugen heeft. Als je daar OpenPli 9.1 op zet zit ie praktisch vol. Waarom koop je niet de VU+Zero4K die hier in Teedehands wordt aangeboden? Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Beste @Mimisiku, dat schreef ik al en heb een ander image aangeboden. Daar is de zero optie ook nog in het image, om overbodige zaken tijdens het installeren weg te halen. Zuinig zuinig. Het toestel zelf blijft werken met VTI als je het netjes hebt geconfigureerd mits er een hardware error optreed wegens de leeftijd van die hardware. Waarom @satvet nog die erg oude modellen gebruikt is zijn zaak en toch werken ze nog. Voorts is het VTI image altijd specifiek getest op enkel Vu+ receivers en dus ook werkende op de oude Zero. Juist wegens die speciale situatie dat het niet een OpenImage is maar wel de allerlaatste ondersteuning had (heeft gehad) van de fabrikant en firmware ontwikkelaars. 1 uur geleden aangepast door Tonskidutch The Time Machine Jean-Michel Jarre
satvet Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) @Mimisiku Ik heb die zero 4K zeker ook overwogen maar toch maar de gewone, de enige aanleiding is eigenlijk het TV kijken op de boot. Dat kan via de Avtex TV die een sat ontvanger heeft. Daar heb ik wat ontvangstproblemen mee en alhoewel éénmaal ingesteld verder prima, alleen 1 scan en je mag alles opnieuw instellen, alle favorieten kwijt (kan wel backuppen zijn dan ben je nieuwe ook weer kwijt) en daarnaast een ramp als je eens naar een bepaalde zender wilt kijken die je niet in de favorieten hebt, je moet dan de hele lijst doorscrollen, vandaar dus voor de goedkoopste optie. En gaat CD de kaart uitfaseren, dan gaat de zero naar de slaapkamer en de solo naar de boot. Nu ook thuis een TV hangen die sat kan verwerken, dus ook een back up mocht de Ultimo overlijden. En zolang het werkt werkt het, waarom dan vervangen? Voegt niets nieuws toe, of eigenlijk: voegt niets toe wat ik nu mis. Mijn dagen van stoeien met een dreambox 7000 multiboot met 10 verschillende images zijn lang geleden. 😉 Kleine aanvulling: Enige wat ik met de Ultimo mis is dat de DVB-T1 niet meer werkt, maar die gebruik ik hoogstzelden en heb daar ook een alternatief voor. 1 uur geleden aangepast door satvet
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Wil je het het bij een topic houden of moet ik nog iets adviseren over DVB-T of DVB-T2? dat hangt af van de ingebouwde insteek tuner The Time Machine Jean-Michel Jarre
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen