kees321 Geplaatst: zondag om 17:09 Geplaatst: zondag om 17:09 Bestand verplaatst van Vu+ -> Vu+ Met de afstandbediening. Het bestand staat wel op de doel Vu+ En is weg (niet zichtbaar) op de bron Vu+ Maar de ruimte is niet vrijgeven. Iemand enig idee ? Ja, de .Trash is leeg bvd.
bellejt Geplaatst: zondag om 17:12 Geplaatst: zondag om 17:12 2 boxen ? Verplaats op dezelfde box ? Al gekeken bij verwijderde bestanden /prullenbak en leeggemaakt met rode knop ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden 17 uren geleden, kees321 zei: Bestand verplaatst van Vu+ -> Vu+ Niet verplaatsen maar kopiëren is veiliger. Trashcan staat niet bij alle images default aangevinkt. Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
kees321 Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden (aangepast) Dank voor reacties. 2 uren geleden, Tonskidutch zei: kopiëren is veiliger Dat deed ik met de andere bestanden ook, met een computer. 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Trashcan staat niet bij alle images default aangevinkt. O ! Maar waar blijft het bestand dan ? Aanvinken, hmm, waar ? Ik gebruik OpenPli. 15 uren geleden aangepast door kees321
Tonskidutch Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Hoe jij verplaatst hebt is nog niet duidelijk. Dus daar kunnen we niet veel over speculeren. Als je de Trashcan niet actief hebt is het weg naar de EXT4 hemel en zie je niet meer terug. Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
kees321 Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden (aangepast) 1 uur terug, Tonskidutch zei: Hoe jij verplaatst hebt is nog niet duidelijk. 21 uren geleden, kees321 zei: Met de afstandbediening. En dan als doel een andere Vu+ kiezen (.32) Maar, ook in bovenstaand plaatje, "20GB 0% vrij" op .27 Aanpassing : dat klopt toch wel. Blijkbaar wordt het naar beneden afgerond. Maar goed, mijn eerste vraag blijft, of de aanpassing in de telling wordt pas later bijgewerkt ? 1 uur terug, Tonskidutch zei: Als je de Trashcan niet actief hebt Bij "normaal" gebruik binnen een schijf gaat een bestand naar de vuilnisbak, dus dan staat dat aan, is dat wat je bedoelt ? 1 uur terug, Tonskidutch zei: is het weg naar de EXT4 hemel en zie je niet meer terug. OK, maar dan zou de ruimte toch vrijgeven moeten worden ? 13 uren geleden aangepast door kees321 Voorschrijdend inzicht
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Ja maar misschien is dat juist een bug in het gebruikte OpenPli, oké dat zou een vermoeden zijn maar laat je dan adviseren door de makers van het door jou gebruikte OpenPli versie. Bovendien is er heel wat te doen over de Samba tegenwoordig, ik kan je verzekeren dat het met NFS weldegelijk gelukt zou zijn. MITS de andere receiver ook ingeschakeld is natuurlijk. Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
kees321 Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden OK, ja die .27 is OpenPLi 7.3-release (2020-08-29-release-7.3) de .32 is OpenPLi 9.1-release (2025-04-01-release-9.1) De .32 was eerst experimenteel, verbouwen terwijl de winkel openblijft maar draait ondertussen prima en gebruiken we die nu als kijk apparaat, ook voor de bestanden die nog op die .27 staan Dan zou ik die .27 naar de laatste OpenPli kunnen zetten. Of ik draai eerst de schijven eens om, maar ja, wat dan . . . Nou ja, luxe problemen 🙂
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Neen, ik schreef al dat verplaatsen tussen verschillende systemen zoals je het nu brengt nooit goed kan zijn. Dat ging bij mijn mozerella Thunderbird ook never nooit goed. Zelfs niet met Linux Distro erop. Vraag het hun. Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
kees321 Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden Ondertussen kan ik al niet meer achterhalen of dat verplaatste bestand nog steeds ruimte inneemt dus ik ga me er niet meer in verdiepen. Dank, ik ga wat anders doen.
satvet Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Waarom verplaatsen als de beide Vu+ toch al in een netwerk zitten, gewoon beide schijven mounten aan beide Vu+en.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen