satvet Geplaatst: dinsdag om 21:02 Geplaatst: dinsdag om 21:02 (aangepast) Ik heb 2 mogelijkheden om mijn Philips The One TV voor audioweergave via mijn Philips AV 9900 aan te sluiten, optisch kan/werkt maar TV hangt aan de muur aan een zwenkarm waardoor de optische kabel langer moet zijn dan wat ik heb liggen. Alternatief zou zijn de HDMI arc aansluiting van de TV te gebruiken alleen ik kan nergens vinden of dat enkel werkt als ontvangende apparaat daarvoor een HDMI arc ingang voor heeft of dat een gewone HDMI ingang hiervoor volstaat. Betwijfel of ik HDMI arc kabel heb liggen dus testen is wat lastig. In de specs van de AV 9900 staat niet welke versie de HDMI is, dus of dat 1.4 of hoger is, is een bijkomend probleem voor testen. dinsdag om 21:10 aangepast door satvet
Tonskidutch Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden (aangepast) de HDMI ingang die van voor gezien het uiterst links zit id is de HDMI-ARC wel is belangrijk dat je een HDMI kabel versie 2.1 dus Ultra Speed gebruikt 23 uren geleden aangepast door Tonskidutch typo Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
satvet Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden Je bedoeld op de AV 9900, dat zou uit het hoofd de ingang zijn die bedoeld is voor de DVD. 😞
jeevanhoof Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Volgens de handleiding van de reciever heeft deze geen arc. Het zou kunnen dat hij wel het geluid van je tv via HDMI kan weergeven, maar hij kan dan geen beeld van je , bv DVD naar je tv sturen. Die moet je dan rechtstreeks op de tv aansluiten. Mvg 1 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen