Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 11:36 Geplaatst: woensdag om 11:36 @bellejt bedankt man. @Polleke2 OpenPli interesseert een lcd display niet, VTI wel en OpenVIX ook. Gewoon proberen zeg ik dan. 1 Stop Bajon Tullio De Piscopo
Polleke2 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Heb nu openVix er op gezet om eens te proberen,maar ik gebruik altijd Filezilla om naar de Vu te schrijven. Nu lukt verbinden en de root downloaden wel allen in kan mijn bestanden niet naar de vu oploaden. Dit gong altijd prima bij VTI iemand een idee waar dit aan kan liggen?
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden openvix is wachtwoord verplicht in box.Ik gebruik DCC dan heb je alles in 1 programma en DBE voor de kanalenlijsten en boeketten Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Polleke2 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Ja dat klopt heb ik ook ingesteld , downloaden lukt wel maar uploaden niet. Ik gebruik Dreamset voor de kanalen en dat werkte wel gewoon goed. Maar ik krijg no Oscam niet aan de praat
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden oscam installeren en attrib op 755 zetten.Dan via softcam manager starten en dar kan je aanvinken voor opstarten ook.De configfiles staan in etc/tuxbox/config Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Polleke2 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden En waar zet ik die attrib op 755?
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden waar de oscam staat en zou normaal usr/softcams moeten zijn Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 50 minuten geleden, Polleke2 zei: Ik gebruik Dreamset voor dummies 🤣 neem dreambox edit DCC_E2 is daarnaast een must om je attributes en config te wijzigen. Prima Tip van @bellejt VIX is ook een heel mooi image voor de Vu+. 👍 Stop Bajon Tullio De Piscopo
Mimisiku Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 1 uur terug, bellejt zei: waar de oscam staat en zou normaal usr/softcams moeten zijn Meestal /usr/bin Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden we spreken over openvix en daar is het waar ik vermeld.In usr/bin staan veel shortcuts maar geen cams Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Polleke2 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Nou ik heb het opgegeven,heb VTI weer terug geflashed en die draait binnen vijf minuten weer. Zonder een enkel probleem heb er een paar vfd skins ingezet en doet het prima/ Die Vix zag er inderdaad wel strak uit,maar ben een uur bezig geweest met de verbindingen en dat lukte maar half. Dus vertrouwde VTI weer terug. Weet een van jullie een mooie skin ,zoiets als Kodi?
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden ObelixFHD bij VTI forum 1 Stop Bajon Tullio De Piscopo
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden p.s. bij skins moet je ook altijd via het menu de skin onderdelen voor speciale apps of plugins activeren. Deze ObelixFHD is een heel prettige skin als ik al jaren eerst de AtileHD gebruikte. Er zijn er meer, maar deze smaakt goed. Stop Bajon Tullio De Piscopo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen