Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een upgrade aangevraagd van Basic Light naar Basic en die schijnt er niet door te komen via mijn VU+ Duo box.

Toen ik deze namiddag mijn VU+ aanzette kon ik ongeveer 1 minuut naar TV kijken (VRT1) toen alles van TVV volledig uitviel. De andere zenders (niet via TVV) werkten wel nog (Duitse). Ik belde naar TVV en daar zegde men mij dat mijn kaart moest opnieuw geïnstalleerd worden. Ze zouden dat op afstand doen. Ik moest afstemmen op VTM en alles laten staan gedurende minstens 1 uur. Inderdaad, na 1 uur werkte alles opnieuw goed. Behalve dat het nog steeds alleen de zenders uit Basic Light zijn. De extra zenders van Basic zijn nog steeds geblokkeerd. Ik keek het na op TVV via internet en daar is alles OK en kan ik alle zenders uit het Basic pakket ontvangen. Probleem ligt dus bij mijn box VU+ Duo.

Ik heb een fastscan gedaan van TVV voor de twee tuners maar dat helpt niet.

Vergeet ik iets of moet ik nog iets anders doen. Ik heb de box reeds uitgezet en opnieuw gestart maar ook zonder resultaat.

Bedankt voor alle hulp hierbij.

Geplaatst:

heb je de smartcard in een CI+ module zitten of rechtstreeks in de box via een Softcam CCcam of Oscam.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

al eens een update gedaan van je Image dat op de box staat en zo een update misschien ook van de Softcam wordt gedaan.

je kan online ook een smartcard update doen door middel van je smartcard nr in te geven en een update door te laten komen met de zender op VTM of een andere Vlaamse zender.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:

Bedankt voor de info. De smartcard update moet gebeurd zijn door TVV zelf nadat ik ze opgebeld had. Ik had geen beeld op geen enkele post van TVV meer. Ik moest de box en TV laten aanstaan en na een uurtje werkte alles opnieuw. Alleen zonder upgrade van het zenderpakket. De kaart zal wel OK zijn maar waarschijnlijk dient er nog iets te gebeuren in de VU+ instellingen. Ik zie de zenders wel maar ik krijg een foutmelding als ik ze wil bekijken (net hetzelfde als met mijn lager abonnement).

Geplaatst:

dan is de update van de kaart niet goed verwerkt, ik zou nog eens een kaart update online doen voor je smartcard, kan geen kwaad met de zender op VTM of Play5, normaal komt de update daarop ook binnen op Play5.

Konig FTA20

Geplaatst:

veel succes, heb vanavond ook via chat met Tv Vlaanderen in contact geweest en er zitten daar niet al te snuggere mensen.

mijn abonnement moet ook weer geactiveerd worden na 3 maanden en ze krijgen het ook niet geactiveerd.

er kan ook altijd een technisch probleem zijn bij hen ook met activatie, hoop 1 van de volgende dagen ook m'n kaart geactiveerd weer te hebben.

laat eens weten of het bij jou is gelukt.... 

Konig FTA20

Geplaatst:

Inloggen op de OScamWebIF en drukken op de rood/witte ‘i’ bij de TVV reader…

PBM 82000000 voor Basic Light

PBM 84000000 voor Basic

PBM 88000000 voor Plus

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen