Ga naar inhoud

foutmelding voor update windows 10

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jullie zien mij niet veel op deze topic  , Ik draai als particulier nog steeds met Windows 10 , daar heb ik genoeg aan en ik zit niet veel op verschillende sites en heb een hele goede virus controler , normaal krijg ik om de zoveel tijd updates voor mijn windows 10 maar een tijd niet meer dus ik ben gaan kijken waarom en ben handmatig gaan aanklikken voor een update die klaarstond om gedownload te worden nu krijg ik elke keer een fout melding OX800f0805 wie kan mij hierin verder helpen 😔

Geplaatst:

ff gogelen op 0x800f0805 bij Windows-updates of het installeren van functies kan verschillende oorzaken hebben, zoals een beschadigde update, problemen met Windows Update of een foutieve productcodeen daar staat de oplossing

Foutcode 0x800f0805 bij Windows-updates of het installeren van functies kan verschillende oorzaken hebben, zoals een beschadigde update, problemen met Windows Update of een foutieve productcode....

• Like 1

Samsung 40D6510WS

Geplaatst:
4 uren geleden, Hendeson zei:

daar heb ik genoeg aan en ik zit niet veel op verschillende sites en heb een hele goede virus controler

Kan best zijn maar na oktober 2025 zou ik toch overwegen of dat wel afdoende is.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
4 uren geleden, Psychosammie zei:

Kan best zijn maar na oktober 2025 zou ik toch overwegen of dat wel afdoende is.

Ben zoekend naar eentje met windows 11 pro , maar dit is op het ogenblik mijn probleem geen update ik heb gegoogled maar daar kom ik ook niet verder mee dus ????

Geplaatst:

Deze laatste optie heb ik hier gebruikt, om een clean W11 systeem te maken zonder Windows account in een VM en geen toeters en bellen.

Daarna kun je er voor kiezen om elk app/programma van jouw keuze te installeren, plus dat Windows update gewoon werkt.

Mocht je denken, ik heb ook Office nodig, maar ik wil geen gebruik maken van een account ...

Mocht je er niet zeker van zijn, creëer dan een VM met QEMU. Dan kun je alles op je gemak testen in een VM, zonder dat je je eigen systeem al moet opgeven. Of maak een dual boot .. opties te over.

Maar wat ik vooral mee wil geven, blijf niet te lang in een EOL Windows 10 hangen ... op een dag ben je de sjaak.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

Je zou deze tip van @Con kunnen gebruiken om een volledige nieuwe installatie uit te voeren met Windows11pro.

Daarmee is het mij al meerdere keren gelukt bij mezelf en bij enkele buren.

Temptation

Diana Krall

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen