Hensat Geplaatst: zondag om 20:22 Geplaatst: zondag om 20:22 ik heb een kleine mp3 speler die ook een bluetooth functie heeft. Mijn bedoeling is om muziek vanaf de iphone naar de mp3 speler te zenden. Maar dit is mij tot op heden nog niet gelukt, en ik denk nu dat dit helemaal niet kan. De bluetooth functie zal er wel voor zijn om draadloze oortjes of speakers te bedienen. Ja je moet het maar net weten, of zou er toch een mogelijkheid zijn?
Frans B Geplaatst: gisteren om 05:46 Geplaatst: gisteren om 05:46 De bluetooth funktie die erop zit is om naar een externe speaker te zenden. Dus niet om een signaal te ontvangen. 1 System Administrator (niet van deze site)
Hensat Geplaatst: gisteren om 09:06 Auteur Geplaatst: gisteren om 09:06 jammer de intensie was om te ontvangen, draadloze speakers kunnen dat wel. Dacht dat door het digitale wel via beide richtingen ging.
Psychosammie Geplaatst: gisteren om 10:13 Geplaatst: gisteren om 10:13 Lijkt me ook vrij zinloos als je prima vanaf je iphone kunt afspelen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Hensat Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden klopt lijkt erg zinloos, ik kan natuurlijk ook een oortje inpluggen in mijn iphone. Het gaat er om dat ik i.v.m straling dat niet wil. Ik weet het bluetooth zend ook uit op een hoge frequentie. Ik ben aan het overwegen wat beter is en wilde kijken hoe ver het bereik is van bluetooth om zo het vermogen in te schatten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen