RaveMaus Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Laatst realiseerde ik me dat Vu+ jes blijkbaar niet meer nieuw gemaakt worden. Slechte vooruitzichten als de Duo4K het loodje zou leggen. Nu kocht ik in Oostenrijk voor een leuk prijsje een reserve exemplaar. Maakt gelijk de weg vrij om nu eindelijk eens voluit te gaan stoeien met IPTV. Waar ik vroeger al tegenaan liep: het is een ellende als je een M3U regel moet ingeven met het virtueel toetsenbordje. Bestaat er geen manier om middels de Vu+ app, of via OpenWebif op de computer tekst in te geven. Dan kan het gewoon door copy-paste. VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅
Tonskidutch Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Quote Ich hatte mir neulich eine Logitech MK470 Tastatur Maus Combo gliehen und die lief merkwürdigerweise auch ganz ohne das kernel-module-hid-logitech, allerdings als qwerty VERTAALD Ik had onlangs een Logitech MK470 toetsenbord-muiscombinatie gekocht en die werkte vreemd genoeg ook zonder de kernel-module-hid-logitech, maar dan als qwerty. ik heb de goedkopere k270 van Logitec en die functioneert ook op de Ultimo4K ( de dongle moet wel in de onderste USB aansluiting ) Maar wat jij wilt kopieren en dan plakken lijkt met deze methode niet te gaan werken. Overigens zijn er veel betere manieren om IPTV te gebruiken. https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/141770-anleitung-für-iptv-sender-plugin-xstreamity-alternative-zu-stalker-client/&postID=2291442#post2291442 lees je maar eens in @bellejt en @Mojo weten er meer over dacht ik gelezen te hebben. in ieder geval de muis en toetsenbord lukt Kronenburg Park Frank Boeijen Groep
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen