Jan Ambers Geplaatst: gisteren om 08:29 Geplaatst: gisteren om 08:29 Is het mogelijk in OpenOffice hulplijntjes te plaatsen in het werkblad? Dit zijn zeer fijne 1pixel dikke lijntjes op dewelke gesneden en/of geplooid wordt. Met Pagemaker was dit geen probleem(opmaakprogramma)
Oplossing kees321 Geplaatst: gisteren om 11:12 Oplossing Geplaatst: gisteren om 11:12 Dat is iets wat ik mij ook al vaak heb afgevraagd. Printers en iets op een vaste plaats krijgen is een blijft een probleem ( bij mij ). Onlangs heb ik zoiets gedaan met scribus. Free • Open Source Ik moest er even aan wennen, zoals met elke software, maar er kan (te) veel mee.
Jan Ambers Geplaatst: gisteren om 12:39 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:39 Waar vind ik die Scribus?
Jan Ambers Geplaatst: gisteren om 13:12 Auteur Geplaatst: gisteren om 13:12 (aangepast) Zojuist geinstalleerd, idd veel wennen gisteren om 13:13 aangepast door Jan Ambers
Psychosammie Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Op 14-9-2025 om 10:29, Jan Ambers zei: Is het mogelijk in OpenOffice hulplijntjes te plaatsen in het werkblad? Tuurlijk. Dat vind je terug onder Cellen Opmaken, Randen. De geselecteerde cellen krijgen dan een rand op de door jou gewenste positie. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
kees321 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Over welk programma hebben jullie het ? https://en.wikipedia.org/wiki/OpenOffice.org#/media/File:OOo_App_Chooser.png
Jan Ambers Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) PS heeft het hier over spreadsheet om cellen te maken.... Ik,speelde met PM maar t'is voorbij... Nu wil ik Scribus 164 nog es leren. Ik heb maar enkele menu items in kleur heb jij (Kees321) er meer zoals in scribus help? Ik heb ook wat moeite met de herkenning van menu figuurtjes Help is geshreven voor v 141 en mogeljks zit hier aan andere keuze van die fig. 2 uren geleden aangepast door Jan Ambers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen