daf_driver Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ben een poosje van de o.a. Ned. TV via Canal Digital af. Wil nu weer Oscam weer na zo veel tijd weer activeren, echter geen resultaat. Heeft Canal Digital Oscam definitief gestopt en ben ik nu verplicht om de standaard Canal Digitaal Cardeader te gebruiken? Btw ik ben een Linux gebruiker voor mijn ontvanger . Hoop dat ik duidelijk ben. O ja, ben nog steeds abo van CD, heractivering lukt dus niet. VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
digitaal kijker Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Canal digitaal is geen Oscam ondersteuning, je kan ook andere softcams gebruiken voor canal digitaal, en een heractivering kan enkel als je 1) een actief abbo hebt en 2) de softcam je kaart kan lezen en dan ook activeren. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Met een goed geconfigureerde oscam softcam en je ontvanger op Nederland 1 kan je een actieve kaart zonder problemen heractiveren. Zonder je configuratie bestanden is het gissen. Je kaart zit wel op de juiste manier in je cardreader? 54 minuten geleden, daf_driver zei: ik wil nu weer Oscam weer na zo veel tijd weer activeren Eh, oscam hoeft niet geactiveerd te worden, je moet de softcam wel starten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen