daf_driver Geplaatst: gisteren om 18:06 Geplaatst: gisteren om 18:06 Ben een poosje van de o.a. Ned. TV via Canal Digital af. Wil nu weer Oscam weer na zo veel tijd weer activeren, echter geen resultaat. Heeft Canal Digital Oscam definitief gestopt en ben ik nu verplicht om de standaard Canal Digitaal Cardeader te gebruiken? Btw ik ben een Linux gebruiker voor mijn ontvanger . Hoop dat ik duidelijk ben. O ja, ben nog steeds abo van CD, heractivering lukt dus niet. VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
digitaal kijker Geplaatst: gisteren om 18:09 Geplaatst: gisteren om 18:09 Canal digitaal is geen Oscam ondersteuning, je kan ook andere softcams gebruiken voor canal digitaal, en een heractivering kan enkel als je 1) een actief abbo hebt en 2) de softcam je kaart kan lezen en dan ook activeren. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 19:00 Moderator Geplaatst: gisteren om 19:00 Met een goed geconfigureerde oscam softcam en je ontvanger op Nederland 1 kan je een actieve kaart zonder problemen heractiveren. Zonder je configuratie bestanden is het gissen. Je kaart zit wel op de juiste manier in je cardreader? 54 minuten geleden, daf_driver zei: ik wil nu weer Oscam weer na zo veel tijd weer activeren Eh, oscam hoeft niet geactiveerd te worden, je moet de softcam wel starten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alex1970 Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Bij OpenPLi zit standaard configuratie voor Canal Digitaal, dus zou volgens mij gelijk moeten werken. Deel even oscam.conf, oscam.server en oscam.user bestanden uit de map /etc/tuxbox/config/oscam/ Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
daf_driver Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ceesv, ik zie dat jij VU+ Solo 4K ook gebruikt, klopt dat ? Vraag me idd af of de CD-kaart wel in de juiste sleuf zit en ook de kontakt strip naar boven of naar onder moet. Alles zo lang geleden......... Ga zaterdag eens naar de Oscam-log kijken , daar heb ik nog niet naar gekeken of ik daar iets zie of Oscam bij het starten van de box idd wel start. VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden De chip moet aan de onderkant van de kaart, dus met de chip naar beneden in de kaartlezer gestoken worden. Of die in de juiste sleuf zit hangt af van de configuratie van je kaartlezers, die kan je in de webif van de onvanger bekijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
daf_driver Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Alvast bedankt. Dat is een stap verder. Ik meld me weer met de volgende vragen die op komen zaterdag. VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen