Pedro4 Geplaatst: zondag om 19:08 Geplaatst: zondag om 19:08 Ik heb overal in huis dezelfde logitech harmony maar logitech is ermee gestopt. Werken top en goed te programmeren. Nu ben ik op zoek naar een vervanger die ongeveer dezelfde uitgebreide mogelijkheden heeft. weet iemand iets ? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 12:43 Geplaatst: maandag om 12:43 is uw zoekmachine alweer stuk? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2092246 With A Feelin JOJO EFFECT
bellejt Geplaatst: maandag om 13:03 Geplaatst: maandag om 13:03 enorm verschil en als je ff goed zoekt zijn ze nog te vinden in 2dehands.Heb er zelf 2 gekocht (logitech harmony 650) voor 50 euro .Werken de knoppen niet goed meer dan moet je wat kunnen knutselen en een amerikaan verkoopt herstel plaatjes welke ik gebruikt heb en nu 3 werkenden 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden Op 27-10-2025 om 14:03, bellejt zei: enorm verschil en als je ff goed zoekt zijn ze nog te vinden in 2dehands.Heb er zelf 2 gekocht (logitech harmony 650) voor 50 euro .Werken de knoppen niet goed meer dan moet je wat kunnen knutselen en een amerikaan verkoopt herstel plaatjes welke ik gebruikt heb en nu 3 werkenden ik ken ze heel goed en heb en heb er reserve maar zijn niet meer aan te passen. Er zijn apparaten gewijzigd jammer was top nu op zoek naar een alternatief. Op 27-10-2025 om 13:43, Tonskidutch zei: is uw zoekmachine alweer stuk? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2092246 slimmerik had ik allang gevonden. denk voordat jij het zag maar geen optie. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden iemand ervaring met de one for all afstandsbedieningen? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden het programma werkt nog volledig hier en heb vorige week nog eentje aangepast omdat ik nieuwe tv had van ander merk Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) 27 minuten geleden, bellejt zei: het programma werkt nog volledig hier en heb vorige week nog eentje aangepast omdat ik nieuwe tv had van ander merk harmony aangepast? programma werkt hier niet meer. werkt hier ook nog. maar andere apparaten en moet aanpassingen doen. Ik heb de 785. Nog 4 liggen als reserve. hoe heb je dat gedaan? 11 uren geleden aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden gewoon login via my harmonie geinstalleerde app op je PC en dan opent de website en instructies volgen.Moet je wel een inlog hebben Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 4 uren geleden, bellejt zei: gewoon login via my harmonie geinstalleerde app op je PC en dan opent de website en instructies volgen.Moet je wel een inlog hebben ik heb een inlog. gebruik ik denk ik al 15 jaar of zoiets maar die software werkt niet meer volgens mij. Ook gelezen en berichten van gehad dat logitech ermee gestopt is. Werkt het bij jou nog wel? Zie foto. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden dat is de verkeerde app.Je moet de My Harmony installeren en die blijft werken. https://www.myharmony.com/nl-be/ Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Mijn Logitech Harmony software werkt bij mij prima. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) 1 uur geleden, bellejt zei: dat is de verkeerde app.Je moet de My Harmony installeren en die blijft werken. https://www.myharmony.com/nl-be/ hoi bellejt, lukt niet. ik heb een oude. de harmony 785. wordt niet ondersteunt. jammer zie foto. Dus nog steeds op zoek naar een goed alternatief. 5 uren geleden aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) tijd dat je dan een 2dehands 650 of idem koopt.Die gaan lang mee en als je wat kan herstellen is het voor paar euro opgelost met een setje uit amerika.De gegevens kan ik wel ff opzoeken en komt via briefpost dus geen extra kosten en handleiding zit erbij 5 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden vreemd dat de 665 wel werkt en de 785 niet. als ik inlog vraagt hij om mijn afstandsbediening aan te sluiten. Daarna geeft hij de melding zoals eerder gestuurd. (oud model) DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden https://support.myharmony.com/nl-be/download Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen