Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb overal in huis dezelfde logitech harmony maar logitech is ermee gestopt. Werken top en goed te programmeren.

Nu ben ik op zoek naar een vervanger die ongeveer dezelfde uitgebreide mogelijkheden heeft.

weet iemand iets ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

enorm verschil en als je ff goed zoekt zijn ze nog te vinden in 2dehands.Heb er zelf 2 gekocht (logitech harmony 650) voor 50 euro .Werken de knoppen niet goed meer dan moet je wat kunnen knutselen en een amerikaan verkoopt herstel plaatjes welke ik gebruikt heb en nu 3 werkenden

• Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
Op 27-10-2025 om 14:03, bellejt zei:

enorm verschil en als je ff goed zoekt zijn ze nog te vinden in 2dehands.Heb er zelf 2 gekocht (logitech harmony 650) voor 50 euro .Werken de knoppen niet goed meer dan moet je wat kunnen knutselen en een amerikaan verkoopt herstel plaatjes welke ik gebruikt heb en nu 3 werkenden

ik ken ze heel goed en heb en heb er reserve maar zijn niet meer aan te passen.  Er zijn apparaten gewijzigd jammer was top  nu op zoek naar een alternatief.

Op 27-10-2025 om 13:43, Tonskidutch zei:

slimmerik  had ik allang gevonden. denk voordat jij het zag  maar geen optie.  

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

iemand ervaring met de one for all afstandsbedieningen?

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

het programma werkt nog volledig hier en heb vorige week nog eentje aangepast omdat ik nieuwe tv had van ander merk

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Geplaatst: (aangepast)
27 minuten geleden, bellejt zei:

het programma werkt nog volledig hier en heb vorige week nog eentje aangepast omdat ik nieuwe tv had van ander merk

harmony aangepast? programma werkt hier niet meer. 

werkt hier ook nog. maar andere apparaten en moet aanpassingen doen. Ik heb de 785.  Nog 4 liggen als reserve. 

hoe heb je dat gedaan?

aangepast door Pedro4

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

gewoon login via my harmonie geinstalleerde app op je PC en dan opent de website en instructies volgen.Moet je wel een inlog hebben

Geplaatst:
4 uren geleden, bellejt zei:

gewoon login via my harmonie geinstalleerde app op je PC en dan opent de website en instructies volgen.Moet je wel een inlog hebben

ik heb een inlog.  gebruik ik denk ik al 15 jaar of zoiets maar die software werkt niet meer volgens mij.  Ook gelezen en berichten van gehad dat logitech ermee gestopt is. Werkt het bij jou nog wel?

Zie foto.

harmony.jpg

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

dat is de verkeerde app.Je moet de My Harmony installeren en die blijft werken.

https://www.myharmony.com/nl-be/

• Moderator
Geplaatst:

Mijn Logitech Harmony software werkt bij mij prima.

image.png

• Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

1 uur geleden, bellejt zei:

dat is de verkeerde app.Je moet de My Harmony installeren en die blijft werken.

https://www.myharmony.com/nl-be/

hoi bellejt,  lukt niet. ik heb een oude. de harmony 785.  wordt niet ondersteunt. jammer

zie foto.

harmony not .jpg

Dus nog steeds op zoek naar een goed alternatief.

aangepast door Pedro4

Daarkendemeelachen !!!!

tijd dat je dan een 2dehands 650 of idem koopt.Die gaan lang mee en als je wat kan herstellen is het voor paar euro opgelost met een setje uit amerika.De gegevens kan ik wel ff opzoeken en komt via briefpost dus geen extra kosten en handleiding zit erbij

aangepast door bellejt

Geplaatst:

vreemd dat de 665 wel werkt en de 785 niet.

als ik inlog vraagt hij om mijn afstandsbediening aan te sluiten. Daarna geeft hij de melding zoals eerder gestuurd. (oud model)

Daarkendemeelachen !!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen