scannie Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Ik gebruik sinds kort weer EBSpro, samen met een TBS kaart. Een blindscan op 7.0E levert 70 transponders op. Alle transponders syncen niet en er worden geen zenders gevonden. Ergens gaat er dus iets mis, maar ik kan niet vinden waar het probleem zit. Hierbij de instellingen: Iemand een tip?
scannie Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Ik ben nog steeds zoekende, is het normaal dat er 70 transponders gevonden worden op deze sat?
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Dit mag je verwachten. https://nl.kingofsat.net/pos-7E Staat je schotel wel naar 7e gericht? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zilverhippie Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Als je twijfelt over de goede instellingen van de software, probeer dan eerst eens op een satelliet/transponder waarvan je 100% zeker bent dat je ontvangst hebben dat het kanaal wel degelijk een beeld oplevert.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen