Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden 20 uren geleden, scannie zei: Zijn er veel feeds in S2X? 7 uren geleden, scannie zei: Hoe is de verhouding? Is dit veel gebruikt voor feeds? 20 minuten geleden, Zilverhippie zei: Wat bedoel je precies? Of er veel feeds zijn in S2X Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
scannie Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) @Zilverhippie Ik heb exact dezelfde instellingen voor VLC. Echter als ik dubbelklik op een gevonden zender opent deze zich alsnog in de interne player. Als ik dan op de button druk (zie screenshot in rood), opent deze zich wel in VLC. Maar dus niet in één keer. Als ik overigens de optie aanklik ádd a quick access to the main menu' werkt deze optie niet. Dan opent zich wel VLC player, maar blijft de bekende VLC pion in beeld. Merk ook op dat de info aan de rechterkant ontbreekt. 2 uren geleden aangepast door scannie
scannie Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Zie ook deze instellingen. Player 1 is VLC (TCP).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen