ikkuniet Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Omdat ik het waarschijnlijk te weinig doe, ik wil wat opnemen van de tv een programma, dus ik dacht via het ip adress van de vu in de balk kom ik in de vu. Dus ik mijn netwerk gescand en daar stond hij vuzero met het ip adres, ik dit ingevuld geen toegang 192.168.1.1... , daarna ipadres met poort 80 geen toegang, ik naar dreambox edit, dit zelfde ip ingevuld toegang geweigerd, toen naar dcc laten scannen , en ja hoor 192.168.1.1..... en ja hoor toegang ik kon de vu benaderen, dit zelfde ip adres ingegeven in dreambox edit test ip conection toegang geweigerd, weer ip ingegeven geen test ip conection gedaan kanalen gedownload uit de box, geen probleem. via de adresbalk chrome toegang geweigerd, windows 11 versie 25h2 met gdata en de firewall heb ik ook al uitgezet iemand enig idee??
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden weinig info.Welke image ? Hoe in je balk want er mag geen http(s) voor staan enzovoort .Opnemen instellen kan gewoon vanuit guide van de box ook meestal met de opname knop Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ikkuniet Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden image is de laatse pli, en in de balk vul ik alleen maar in 192.168.1.1...., niks ervoor, en dan weet ik dat je in een programma van de box kwam maar net weer geprobeerd en niets.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden GW van box en Pc identiek ? Zelfde netwerk instellingen workgroup ? Denk dat Win11 ook een miserie is Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ikkuniet Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden zit een switch tussen maar allemaal het zelfde netwerk, kan gewoon via dcc de box benaderen, dit loopt dus ook via win 11.
minplus Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik gebruik een oudere Pli. Maar als ik wat op wil nemen klik ik op EPG en als het een toekomstig programma is voor over een aantal dagen op de gele knop voor zender epg. En dan het programma zoeken en 2x groene knop en klaar. Niks geen gesodemieter met ip-adressen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden webif moet wel aktief staan in het image en met de juiste poort (80 of 8080) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Geen idee. Er ooit pli op gemikt en nooit ook maar 1 probleem met opnames. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen