Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 1* FBC - DVB-S2 Dual tuner ( V1.0 ) de c229 elco lijkt een beetje bol maar hij werkt tot nog toe perfect in mijn Ultimo4K 60€ 1* Legacy - DVB-T2/T/C Single tuner het sluitplaatje niet erbij gekregen destijds @hendrico 20€ 4 uren geleden aangepast door Tonskidutch Tankwa Town Oliver Koletzki, Pitchy & Scratchy
kees321 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Die DVB-C tuner wil ik wel van je overnemen. Niet dat ik het direct ga gebruiken maar ik heb nog een paar Vu+ ultimo 's staan zonder DVB-C tuner. DVB-S tuners heb ik dan weer wel genoeg (te veel). Nu zijn deze apparaten al zo'n beetje aan het einde van de economische (!) levensduur maar voor mij is het goed genoeg.
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Oké de Legacy DVB-T2/T/C tuner voor @kees321 verder via pm graag Tankwa Town Oliver Koletzki, Pitchy & Scratchy
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Oké de Legacy DVB-T2/T/C tuner voor @kees321 verder via pm graag gezien het feit dat @kees321 geen verdere contacten legt via p.m. is er geen reservering meer. Dus beide tuners zijn nog te koop. Tankwa Town Oliver Koletzki, Pitchy & Scratchy
kees321 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Oké de Legacy DVB-T2/T/C tuner voor @kees321 verder via pm graag Al een uur aan het wachten op mijn berichtje.het is me wat 😆
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden oké oké single DVB-T2/T/C legacy tuner gereserveerd voor @kees321 wordt vandaag verpakt en verzonden. 😉 1 Tankwa Town Oliver Koletzki, Pitchy & Scratchy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen