qmabir Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Even voor iedereen de beste wensen en een gezond nieuwjaar! Ik heb al langer geluidproblemen, het volume wisselt per zenderomschakeling. Ik kan er de vinger niet opleggen waar en waarom dit gebeurd. Soms merk je het minimaal, en dan weer knalt het om je oren. Graag wat ideeën? Receiver Formuler F1,Enigma2: Humax IR5400 Software Openpli 4.0. Draaibare schotel.
jeevanhoof Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Dit ga je waarschijnlijk voorhebben bij de NPO zenders. Die zenden uit in een Dolby formaat en dat is stiller t.o.v zenders die gewoon in MPEG worden doorgegeven Als je dolby digital downmix aanzet in het menu zou het al beter moeten zijn. Verder zijn er ook plugins te downloaden die het geluidsniveau gelijk maken tussen de zendeers dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
qmabir Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Dank je, ik heb hier ook al eens na gekeken, het vervelende is dat je dan steeds peer omschakeling dan gele kop in moet drukken, ik zal eens kijken naar de plug-in. MvG Receiver Formuler F1,Enigma2: Humax IR5400 Software Openpli 4.0. Draaibare schotel.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Je kan het ook nog anders aanpakken. meestal is er niet veel spannends aan de doorsnee programmatie en uitzendingen betreffende stereo of Dolby Digital dus downmix DD / Ac3 naar stereo voor alle normale gevallen en als je wel een film in goed Dolby Digital wilt zien en dus horen, schakel je het downmix uit. Seven Days In Sunny June Jamiroquai
qmabir Geplaatst: 35 minuten geleden Auteur Geplaatst: 35 minuten geleden Mijn basisinstelling is standaard downmix /ac3, of de keuze pastrough . ik kan dit als basis in het menu instellen of per kanaal onder de zender. Heb ik nog ergens anders een instelling? Receiver Formuler F1,Enigma2: Humax IR5400 Software Openpli 4.0. Draaibare schotel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen