Mathjanssen Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Ik wil een BT versie afstandsbediening pairen in OpenBH 5.6 heb me suf gezocht en veel gegoogeld, maar niks gevinden. kan iemand helpen. B.v.d Mj
Windhoos Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Misschien even handig om te vermelden over welke afstandsbediening en welke stb het gaat. Hobbyist, and developer.
Mathjanssen Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden Het image staat op een VU+Ultimo 4k. Deze ontvanger is een blueTooth versie met een daartoe behorende afstands bediening. Original VU+ BT/IR afstandsbediening staat geen type bij. groet MJ
Moderator ceesv Geplaatst: 12 uren geleden Moderator Geplaatst: 12 uren geleden De vraag is of open bh dit ondersteunt of dat er misschien een plugin is voor bh die je dient te installeren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Het Open Black Hole team kent niet veel over de materie bij een Vu+ ULTIMO4K en andere modellen zo ook las ik. Die moderator daaro begint gelijk over drivers terwijl het gewoon in alle standaard images functioneert behalve de ULTIMO4K onder Open Black Hole. Dat ze geen wiki daaro hebben voor basissettings duid al aan dat men niet voor alle receivers ontwikkelt. Daarom hebben we onlangs ook al over alternatieven geschreven maar als @Mathjanssen toch weer bij die imagebakkers terecht komt vraag ik me echt af waarom? Rock Me Great White
Mathjanssen Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ik kan aangeven waarom ik dit probeer. Dit heeft een duidelijke reden (voor mij)waarover ik hier niks mag vragen ik ben met mijn 3 ontvanger op zoek naar stabiliteit in de ontvangst. groet MJ Dat heeft overigens niks met de afstandsbediening te maken, maar puur met het image. groet Mj
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Je zou dan VTi kunnen overwegen. Werkt stabiel en ondersteunt Bluetooth. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen