Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Meer dan jammer! Ik begon het juist steeds meer te waarderen. Het is niet zo dat er 1 site is die de rest overbodig maakt. Is er iets bekend waarom?

Geplaatst:

Bu, ani alınmış bir karar değil; uzun süredir düşündüğüm ama kalbimi ikna etmekte zorlandığım bir karar.
Sizlerin de bunu önceden bilmeye hakkı olduğunu düşündüğüm için paylaşmak istedim.
18 Mart 2026 tarihine kadar güncellemeler devam edecek.
Aynı gün, sitenin doğduğu tarihte, güncellemeleri durduracağım.
Bu bir bitiş değil; bir tükeniş asla değil.
Sessiz ve saygılı bir ayrılık.
Google verilerine göre;
10 milyon yıllık görüntülenme,
26 milyon yıllık etkileşim.

Bu rakamlar bir başarıdan çok, birlikte geçirilen yılların sessiz bir özeti.
Bu sayfalar arasında gezinen herkesin, bir kez olsun yolu buraya düşenlerin katkısı, hatırası ve payı var.
Bir site kapanmıyor aslında; bir dönemin ritmi yavaşlıyor, bir defter nazikçe kapatılıyor.
Burada geçirilen her an, okunan her satır, kurulan her bağ için teşekkürler.

vertaling:

Dit was geen plotselinge beslissing; het is er een waar ik al lange tijd over heb nagedacht, hoewel mijn hart moeite had om het te accepteren.
Ik wilde dit van tevoren delen, omdat ik geloof dat je het recht hebt om het te weten.
Updates zullen doorgaan tot 18 maart 2026.
Op diezelfde dag — de datum waarop deze site werd opgericht — zullen de updates stoppen.
Dit is geen einde; het is zeker geen uitputting.
Het is een stil en respectvol afscheid.
Volgens Google-data:
10 miljoen weergaven,
26 miljoen interacties.
Deze cijfers zijn niet alleen een maatstaf voor succes, maar een stille samenvatting van de jaren die we samen hebben doorgebracht.
Iedereen die ooit door deze pagina’s heeft gebladerd, heeft een bijdrage geleverd, een herinnering achtergelaten en een plek hier.
Een website sluit nooit echt; het ritme van een tijdperk vertraagt gewoon, en een boek wordt zachtjes gesloten.
Dank je voor elk moment dat je hier hebt doorgebracht, elke gelezen regel en elk gemaakte verbinding.

• Like 2

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Geplaatst:

Dat is vaak het probleem met sites die door één persoon worden beheerd. De beheerder houdt ermee op en de hele community blijft achter.

Nu, er zijn nog alternatieven, maar die vullen niet alles in wat wegvalt.

Geplaatst:

Uit de beschrijving is wel een beetje op te maken dat het persoonlijke redenen zijn. Onverminderd een feit is dat het weer de neus op de feiten drukt. Ik kan alleen maar hopen dat de collega sites daar een bezoekers toename uit krijgen.

Heel toevallig had ik vorig jaar de site aan een satelliet ingewerkt persoon doorgegeven, hij kende alleen Kingofsat en Lyngsat, maar hij is nu precies (ook) met pensioen, old skool technische kennis weg.

Geplaatst:

Ja, ca. 2 jaar geleden wilde hij eigenlijk al stoppen, zowel vanwege gezondheid (kan niet langdurig zitten), als vanwege een tegenvallende nieuw database software (van derden). Hij zocht destijds nog iemand die de site over wil nemen.

Heel jammer dat hij stopt, maar het komt dus niet echt als een verrassing.

• Bedankt 1

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen