Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb inmiddels beeld op de 23,5 zenders. De Ukrainse. Dus e.e.a. werkt wel. Denk dat er ergens nog wat config data niet in orde is.

• Like 1

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

zet eens de config hier dan kunnen we meekijken en vermeld meteen wat je wil van satellieten

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Je moet de satellites xml vervangen of de onderstaande 2 regels voor 39oost erin kopieren

<transponder frequency="11761000" symbol_rate="16515000" polarization="0" fec_inner="4" system="1" modulation="2" tsid="1" onid="65535" pls_mode="1" pls_code="242133" is_id="0" t2mi_plp_id="0" t2mi_pid="4096"/>
        <transponder frequency="11778000" symbol_rate="16515000" polarization="0" fec_inner="4" system="1" modulation="2" tsid="2" onid="65535" pls_mode="1" pls_code="242133" is_id="0" t2mi_plp_id="0" t2mi_pid="4096"/>

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Dit gedaan. Nu vind hij geen zenders. Als ik het handmatig doe, met de MIS 171 wordt er wel 1 data zender gevonden. Ik denk dat het tot hier goed ga. Maar ergens in de config file staat iets niet goed.

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:
3 minuten geleden, Frans B zei:

Dit gedaan. Nu vind hij geen zenders. Als ik het handmatig doe, met de MIS 171 wordt er wel 1 data zender gevonden. Ik denk dat het tot hier goed ga. Maar ergens in de config file staat iets niet goed.

Wel een keer een herstart gedaan?

Geplaatst:

Bijgevoegd de zenderlijst voor T2MI kanalen op 39 oost.

Open de huidige zenderlijst in DreamboxEdit

Start DreamboxEdit nog een keer (2e sessie) en open daarin de bijgevoegde zenderlijst.

Je kan dan de kanalen kopieren en plakken in de huidige lijst. Uiteraard daarna even naar de Ultimo sturen

Greek T2MI.zip

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...