Frans B Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Bu begin ik het te begrijpen. Dus nu nog een juiste config voor de astra-sm en er zou beeld moeten komen. 1 System Administrator (niet van deze site)
Frans B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik heb inmiddels beeld op de 23,5 zenders. De Ukrainse. Dus e.e.a. werkt wel. Denk dat er ergens nog wat config data niet in orde is. 1 System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden zet eens de config hier dan kunnen we meekijken en vermeld meteen wat je wil van satellieten Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden satipchannels.zip deze heb ik erin staan. Voor mij gaat het om de 39° E kanalen. System Administrator (niet van deze site)
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Je moet de satellites xml vervangen of de onderstaande 2 regels voor 39oost erin kopieren <transponder frequency="11761000" symbol_rate="16515000" polarization="0" fec_inner="4" system="1" modulation="2" tsid="1" onid="65535" pls_mode="1" pls_code="242133" is_id="0" t2mi_plp_id="0" t2mi_pid="4096"/> <transponder frequency="11778000" symbol_rate="16515000" polarization="0" fec_inner="4" system="1" modulation="2" tsid="2" onid="65535" pls_mode="1" pls_code="242133" is_id="0" t2mi_plp_id="0" t2mi_pid="4096"/> You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Frans B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Dit gedaan. Nu vind hij geen zenders. Als ik het handmatig doe, met de MIS 171 wordt er wel 1 data zender gevonden. Ik denk dat het tot hier goed ga. Maar ergens in de config file staat iets niet goed. System Administrator (niet van deze site)
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 3 minuten geleden, Frans B zei: Dit gedaan. Nu vind hij geen zenders. Als ik het handmatig doe, met de MIS 171 wordt er wel 1 data zender gevonden. Ik denk dat het tot hier goed ga. Maar ergens in de config file staat iets niet goed. Wel een keer een herstart gedaan? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Frans B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden uiteraard. Dat doe ik altijd na nieuwe instellingen. System Administrator (niet van deze site)
EnoSat Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Aan het gevonden DATA-kanaal moet handmatig een T2MI-pid (c:151000) worden toegevoegd. Dit wordt vervolgens verwerkt door astra-sm.
Frans B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden En hoe doe ik dat? met dreamboxedit? Ik heb dit geprbeerd, maar zie geen optie System Administrator (niet van deze site)
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Bijgevoegd de zenderlijst voor T2MI kanalen op 39 oost. Open de huidige zenderlijst in DreamboxEdit Start DreamboxEdit nog een keer (2e sessie) en open daarin de bijgevoegde zenderlijst. Je kan dan de kanalen kopieren en plakken in de huidige lijst. Uiteraard daarna even naar de Ultimo sturen Greek T2MI.zip You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Frans B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Dit werkt. De kanalen komen binnen. Alleen nog geen beeld.....oscam-emu. Zal moeten zoeken om de emu te vinden. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen