Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had graag de Duitse joyn google tv app geïnstalleerd op m'n TV . Hiermee kan je de gratis Duitse zenders bekijken, zo ook de live TV kanalen van google,

enfin heb ik althans gelezen.

Zijn er mensen die dit doen, zo ja, kan je me op weg helpen met de procedure?

alvast dank je wel

Geplaatst:

Leuk dat iemand hierover schrijft. Ik zag op mijn (via antenne) TV een giga grote QR code op een teletekst pagina maar de telefoon lust hem niet. Nul sjoege. Later ook nog een keer bij iemand met satelliet ontvangst maar nee, werkt niet. Echter ik denk dat de app ook niet in een Nederlandse playstore staat.

Je schrijft dat je hem wel in de TV hebt, dat is dan al een stap verder! Maar de volgende horde is vast en zeker dat je in Nederland probeert te kijken en dat mag niet. Krijg je een foutmelding? Je zal een VPN nodig hebben om je als Duitse locatie voor te doen neem ik aan. Maar dan moet de TV via VPN aan het Internet. Dit laat ik graag aan iemand die daar een oplossing voor kent.

Geplaatst:

Je router via vpn connecteren en proberen op een Duitse stad of land te gaan zodat je kan kijken naar Duitse tv, want anders kan je enkel nieuws zien en programma’s dat geen rechten hebben voor enkel Duitsland.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Ik ben heel benieuwd of dat lukt. Kan het zijn dat Joyn een IP blacklist heeft van VPN server(s)? Zover ik begreep zijn de gratis kanalen in SD net zoals op satelliet?

Geplaatst:
6 minuten geleden, OFDM zei:

Ik ben heel benieuwd of dat lukt. Kan het zijn dat Joyn een IP blacklist heeft van VPN server(s)? Zover ik begreep zijn de gratis kanalen in SD net zoals op satelliet?

Je kan naar ard kijken via de stream url van ard maar enkel waar er geen rechten nodig zijn buiten Duitsland, denk dat andere zenders ook zo werken, heb enkel WDR en ard en zdf getest en dit werkte op dat stramien.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:
6 minuten geleden, digitaal kijker zei:

Je kan naar ard kijken via de stream url van ard maar enkel waar er geen rechten nodig zijn buiten Duitsland, denk dat andere zenders ook zo werken, heb enkel WDR en ard en zdf getest en dit werkte op dat stramien.

Als je ZDF kon bekijken dan lukt dat alvast want die kan ik nooit zien via Internet zonder VPN, net over de grens: 

Dieser Inhalt ist in deinem Land nicht verfügbar. Aus rechtlichen Gründen können diese Inhalte nur in Deutschland gezeigt werden.

Geplaatst:

Ja bepaalde dingen kan je zien zonder vpn, maar vpn geeft je kijken zonder problemen.

Konig FTA20

Geplaatst:
13 minuten geleden, digitaal kijker zei:

Ja bepaalde dingen kan je zien zonder vpn, maar vpn geeft je kijken zonder problemen.

Leuk detail is dat een grote provider daarom bij satelliet TV aanvoer blijft. Die wordt nooit op zwart gezet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen