OFDM Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Oké dus je moet afhankelijk van je persoonlijke financiële situatie m.b.t. belastingen ergens op het Internet de werkelijke kosten van de publieke omroep zien te vinden en die dan met elkaar vergelijken (geen fout maken) om te zien wat het omroep deel en wat het afgeroomde deel is. Dit doet natuurlijk geen hond en dat was ook de opzet. Het is dus goed gelukt om de publieke omroep letterlijk uit beeld te houden. Nu ben ik zelf helemaal niet voor het afschaffen van de NPO maar het was fair geweest dat ze reclame vrij zouden zijn. Nu is het van twee walletjes eten. De kosten voor infrastructuur stellen volgens mij niet veel voor. Dat deden ze al niet in de analoge tijd maar nu nog minder denk ik.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) 49 minuten geleden, OFDM zei: De kosten voor infrastructuur stellen volgens mij niet veel voor. Uh voor we mijn uitspraak en jouw commentaar hier in het verkeerde licht stellen, ik had het over de Duitse infrastructuur met heel veel regionale zenders en zenders van de bundesländer. Per DVB-T2 en per DVB-S2X alsook alle mediatheken. Belangrijk voor een heldere kosten baten overzicht is het door Nederland ingevoerde marktsegment als uitzendgemachtigde die de Stream van NPO en regionalen opvangt en doorgeeft. Want dat moet zeer zeker lager zijn / kosten dan een basis NPO start abo Quote Je kunt op NPO Start ook een betaald plus-abonnement afsluiten. Voor € 3,49 per maand kun je programma's langer terugkijken en sommige nieuwe series ook vooruitkijken, en dat alles zonder reclame. ik ga niet raden wat er overblijft van die € 427,71 per jaar welke @ceesv noemde. Dat uitzoeken als privé persoon is als de toeslagen crisis en die onrechtmatige heffing op box 3 tot de tweede macht. Maar je ziet al 428 € t.o.v. 3,5 € zijn werelden van verschil. Ik heb al een keer een tweedekamervraag willen stellen via onze volksvertegenwoordiger, die bedankte voor de interesse en gedane moeite. NOPPES 4 uren geleden aangepast door Tonskidutch 1 BOMBS Faithless, Harry Collier
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik zat met mijn gedachten over de infrastructuur inderdaad bij Nederland in plaats van Duitsland. Tegenwoordig zal daar meer verschil in zitten aangezien de NPO niet zo heel veel geld kwijt is aan ether distributie en satelliet al helemaal niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen