RaveMaus Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Sinds vorig jaar heb ik een lastig probleem met mijn Duo4K. Op sommige momenten loopt die compleet vast. Standaard staat op het LCD scherm in standby een klok en de metingen van mijn Netatmo weerstation. Als hij vastloopt is het scherm zwart of volledig wit. Wat me al vaker is opgevallen is dat dit altijd gebeurt als hij een opname gaat starten of vlak erna. Even zonder stroom zetten en rebooten lost het altijd op. Op een keer na, dan moest ik hem nogmaals stroomloos maken. Verder is er geen lijn in te trekken. Het gebeurt alle 1,5 à 2 maanden. Als hij werkt gaat alles smooth en zonder haperen. Ik meen me te herinneren dat zo'n box logs kan wegschrijven en dat je daar meer kan uithalen. Weet iemand waar hij deze logs neerzet? Hij draait de laatste nieuwe versie van VTI VU+Duo4K op Loewe Stellar 65DR+ OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Reference
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Heb je ook crashfiles of logfiles op de harddisk staan? dus /hdd of media/hdd dat is de namelijk de plek waar ze weggeschreven worden, uit je vraag. Je kan ook loggen standaard inschakelen. Maar afhankelijk van de plugins (benoem ze) en of die recent geupdate zijn kunnen we eigenlijk meer zeggen. Er waren enkele plugins die een memory leak met zich brachten hetgeen hersteld is... De herstelde en geactualiseerde steen in feed+. WOMAN Tiny Joe White & Flying Mojito Bros
RaveMaus Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Dit gaat duidelijk iets zijn waar ik later op zal terugkomen. Er staat op de HDD slechts een dvbapp2_crash log en die dateert al van 16 september 2025. Zeker niet meer relevant dus. Ik heb nog niet zo heel lang geleden die feed+ er eens op gezet. Kan goed zijn dat het issue sinds dan zelfs speelt. Tegelijkertijd ben ik aan het spelen geweest met IPTV en heb mede daarmee BMX en Xtreamity geïnstalleerd. Ik zal eens kijken of ik vind hoe dat standaard loggen in te schakelen, dat vervolgens doen. BMX en Xtreamity eraf gooien, want daar heb ik een prima app voor gevonden op de AppleTV. Dan is het afwachten tot het euvel zich nog eens voordoet. Kan het zijn dat een verouderde zenderlijst eea triggert? Ik neem maar enkele kanalen op vanuit het TVV pakket. Er staat een Hans' zenderlijst op als ik me niet vergis, maar die is al oud tenminste van voorbije zomer. Middels FASTscan heb ik zenderlijst (het TVV) gedeelte dan toch in het najaar eens geupdate vermits sommige kanalen niet meer te ontvangen waren. Al de rest is nog steeds van die originele lijst. VU+Duo4K op Loewe Stellar 65DR+ OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Reference
Mimisiku Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik heb een Zero 4K (o.a.) met VTI 15. Daar staat al een tijd de Feed+ op en hij is nog nooit vastgelopen.. Er staat geen IPTV op……. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Tonskidutch Geplaatst: 59 minuten geleden Geplaatst: 59 minuten geleden (aangepast) settings ( zenderlijsten en bouquet ) kan een probleem worden en zeker als je probeert EPG daarvoor te laden indien die niet beschikbaar is Maar eerlijk gezegd moet je wel als die feed+ erop staat, ook blauw groen groen uitvoeren opdat de laatste actuele plugin/addon er op staat. Ik heb die probleempjes eens gehad toen er een problematische KIOSK mediathek ARD ZDF ORF SFB erop stond, maar door regelmatig de informatie te lezen van Oberhesse die dit als developer ontwikkeld en bijhoudt en ook actualiseert loopt hier alles SMOOTH. met Xstreamity etc kan het wel eens in de knel komen gezien iets dat niet geladen wilt worden en zonder de juiste routines in die software, hangt zich het systeem dan op. p.s. dvbapp2_crash log uit september vorig jaar kan iets verduidelijken als je dat probleem elke 1,5 a 2 maanden hebt. Maar die moet je dan in het VTI forum ( aangemeld zijnde ) plaatsen op https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?board/130-anfängerfragen-notdienst/ 55 minuten geleden aangepast door Tonskidutch WOMAN Tiny Joe White & Flying Mojito Bros
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen