Psychosammie Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) Zijn er hier ook mensen die zich bezighouden met stamboom onderzoek? Ik loop heel langzaam richting mijn pensioen en heb me altijd voorgenomen om dan het onderzoek op te pakken. Ik begin gelukkig niet helemaal blanco. Mijn vaders kant gaat terug tot 1580 in Friesland, mijn moeders kant tot ergens 1600 Chaussenac Frankrijk. 11 uren geleden aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Wij hebben in de familie de herkomst al eens laten geneologeren 😁 En ik heb zelfs DNA onderzoek laten doen. Een der voorvaderen Heinrich Dresens kwam uit Pruissen 1693 etc { denk dat ie voor de Lutheranen gevlucht is } Maar van die andere >ouder< is helemaal niks bekend behalve hun rijkdom in vastgoed te Maastricht { ook allemaal passee heb er niks aan } 😁 Er zijn wat websites die kunnen helpen maar veelal is het zinloos defectieven werk zoals bij de Mormonen alle microfilm opnames doorspitten van de doopregisters etc. We hebben hier een gezegde; als je maar ver enoeg terug gaat stammen we allemaal af van Keizer Karel de Grote. 😜 Succes Eclipse Underworld
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden (aangepast) p.s. van die Mormonen Salt Lake City dat wist je hopelijk? Die hebben alle doopregisters van kerken uit heel Europa op microfilm gezet. 10 uren geleden aangepast door Tonskidutch Eclipse Underworld
Psychosammie Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Nou alle registers. Dat is wat ze graag willen. Helaas moet je wel weer een account aanmaken op FamilySearch. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
cookie monster Geplaatst: 13 minuten geleden Geplaatst: 13 minuten geleden 2 uren geleden, Psychosammie zei: FamilySearch Die ken ik , ik heb er een account , niet alles kan ik er op vinden !! En deze website : https://nl.geneanet.org 10 uren geleden, Tonskidutch zei: als je maar ver genoeg terug gaat Ik stam af van de Pre-Neanderthalers 🤗 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen