Wijn Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Op 23-3-2026 om 14:09, ceesv zei: Wanneer er slechts een transponder geen ontvangst heeft zou ik het in je schotel afstelling , lnb of antennekabel zoeken. Ik heb inderdaad het idee dat het ergens buiten de ontvanger zit. Heb hdmi kabel vervangen. Ook nieuw stekkertje in input ontvanger. Nog geen 2 jaar geleden nieuwe kop erop gezet en nieuwe aansluiting gemaakt. Huidig resultaat. Ned 1 valt soms weg en komt weer terug. Ik ga het vlg doen. Omdat de schotel op de schoorsteen zit en lastig te bereiken is ga ik de schotel ergens anders plaatsen. Mede ook omdat ik twijfel aan kwaliteit kabel omdat deze in dit najaar al 40 jaar oud is
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Soms helpt het al om de skew van de lnb te optimaliseren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Wijn Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 12 minuten geleden, ceesv zei: Soms helpt het al om de skew van de lnb te optimaliseren. Ik snap wat je bedoelt. Maar dan moet ik toch weer het dak op. Voor mijn heupoperatie vond ik dat niet zo,n probleem. Doch nu zie ik er echt vanaf. Toch bedankt voor de tip
Wijn Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Zojuist, Wijn zei: Ik snap wat je bedoelt. Maar dan moet ik toch weer het dak op. Voor mijn heupoperatie vond ik dat niet zo,n probleem. Doch nu zie ik er echt vanaf. Toch bedankt voor de tip Ter overbrugging gebruik ik nu chromecast via npostart. En dat gaat prima. Bij canal + krijg ik het streamicoontje niet te voorschijn getoverd. Nog maar ff puzzelen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen