Jürgen Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Op dit moment gebruiken wij een TaHoma Switch waarmee wij via de app op onze iPhones zowel een Somfy zonnescherm als Screen bedienen. Ook gebruiken wij een 8-tal Klikaanklikuit Pluggen om onze schemerlampen in de huiskamer met de bijbehorende afstandsbediening te bedienen. Nu overweeg ik om een Klikaanklikuit bridge te bestellen zodat wij de schemerlampen kunnen groeperen en via de bijbehorende app kunnen bedienen. Op zich zal dit naar mijn mening geen probleem moeten opleveren maar dit betekent in de praktijk dat wij 2 verschillende apps moeten gebruiken om de zonweringen en de schemerlampen te bedienen. Uiteraard geen probleem maar ik vraag mij nu af of die twee bedieningen op de één of andere wijze zijn te combineren. Ik stel deze vraag omdat ik weet dat zowel de TaHoma Switch als de Klikaanklikuit Bridge het Zigbee 3.0 protocol ondersteunen. Wellicht heeft dit allemaal niets met elkaar te maken maar als je ruim 81 bent snap je het allemaal niet meer zo gemakkelijk. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen