Wijn Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Wil via app canalplus kijken op tv via google chromecast. Kan dit ook via app npo start. Bij kijken moet ik dan rechts bovenin symbool tv met wifi indrukken. Maar bij app canal+ is dit symbool nergens te vinden. Dus kan ik niet via tv kijken. Wat doe ik verkeerd?
jeevanhoof Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Als je nog de eerste generatie van de cromecast hebt gaat dit niet meer lukken, die wordt niet meer ondersteund. De latere versies zouden toch moeten werken. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Wijn Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 4 uren geleden, jeevanhoof zei: Als je nog de eerste generatie van de cromecast hebt gaat dit niet meer lukken, die wordt niet meer ondersteund. De latere versies zouden toch moeten werken. mvg Ik weet niet welke generatie ik heb. Heb hm al een tijdje Npostart werkt wel. Kan dat toch op de eerste generatie? Heb gegoogled. Staan er zeer vele op. En nogal wat prijsverschillen. Maakt dan wel uit welke ik koop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen