marcelr Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Hallo allemaal Weet niet als dit goede topic er voor is Ben nieuw hier en nieuw in de sat wereld nu mijn vraag wie kan en wil mij helpen met afstellen lukt me totaal niet ben al dagen bezig in de provincie gronigen Alvast bedankt.
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden https://www.sat4all.com/forums/topic/114222-draaibaar-afstellen-schotel-stap-voor-stap/ 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
marcelr Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Heb ik ook gelezen ben niet zo handig en lukte me ook niet helaas
a33 Geplaatst: 57 minuten geleden Geplaatst: 57 minuten geleden (aangepast) Als ik het goed begrijp wil je graag dat iemand daadwerkelijk (fysiek) komt helpen? Wáár ongeveer in de provincie Groningen? Hoe staat/hangt de schotel? Is het ladderwerk of klimwerk? Of terras of balkon of zo? Edit: En heb je een USALS motor, en een ontvanger die ook kan aansturen met USALS? Of heb je een polarmount met actuator? Groet, A33 51 minuten geleden aangepast door a33 aanvulling Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
marcelr Geplaatst: 45 minuten geleden Auteur Geplaatst: 45 minuten geleden A33 Alvast bedankt voor u reactie Idd als er iemand fysiek kan helpen In blijham bij winschoten Het is op een schuurtje hangt alwel maar het lukt me verder niet kwa afstelling Heb idd een usuals motor en een zgemma box met uiteraard ondersteuning 11 minuten geleden, a33 zei: Als ik het goed begrijp wil je graag dat iemand daadwerkelijk (fysiek) komt helpen? Wáár ongeveer in de provincie Groningen? Hoe staat/hangt de schotel? Is het ladderwerk of klimwerk? Of terras of balkon of zo? Edit: En heb je een USALS motor, en een ontvanger die ook kan aansturen met USALS? Of heb je een polarmount met actuator? Groet, A33 A33 Alvast bedankt voor u reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen