cliff25 Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Kan tuner niet instellen ,blijft steeds inactief openpli 8.3 1kabel heb hem zo thuis ontvangen ,hulp gevraagd
smetje limb.BE Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 1 uur geleden, cliff25 zei: Kan tuner niet instellen ,blijft steeds inactief openpli 8.3 1kabel heb hem zo thuis ontvangen ,hulp gevraagd hoeveel lnb heb je op je schotel ? Db. 900UHD 2X. 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x. Db 800se Db 2X 500HD Sab unix triple 2x. Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue Quad Plus. Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
Mimisiku Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ehhhhh de VU+Solo 2 heeft toch alleen DVB-S2 tuners?? Die werkt toch niet standaard met DVB-C? Of zijn er andere tuners geplaatst? De VU+Solo 2 SE had wel een losse tuner mogelijkheid….. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
cliff25 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden heb hier 4 lnb's op rail en diseqc kan dit selecteren maar bij opslaan ,steeds iedere positie inactief ,bij mijn vorige Zgemma die stukging was dat zo ok
cliff25 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden wat die tuners betreft ,persoon van wie ik hem kocht zei dat hij ging werken , ga dit vanavond nazien welke dit zijn , verkoper overwinterd nu iemand in de buurt van Lokeren waar ik er mee terecht kan ?
Tonskidutch Geplaatst: 16 minuten geleden Geplaatst: 16 minuten geleden Als je een volt meter hebt moet er op die Fconnector ingang minstens 13 V te meten zijn, let wel op dat je geen sluiting veroorzaakt bij het meten. Indien die niet aanwezig is die spanning is je Solo2 stuk. John & Mary (2023 edit) Brian Ferry, Todd Terje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen