Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het logo van de app van canal + is veranderd.. IS er verder iets veranderd.. Zou goed zijn als er vanuit canal+ meer communcatie is met leden !?

Posted

Canal+ communiceert alleen met advocaten en de aandeelhouders! De reguliere klanten zal ze een worst zijn….

• Haha 1

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

Posted
40 minuten geleden, jaap12 zei:

Het logo van de app van canal + is veranderd.. IS er verder iets veranderd.. Zou goed zijn als er vanuit canal+ meer communcatie is met leden !?

maak eens een foto

Samsung 40D6510WS

Posted

Het is alleen een + (plusje).. Op de samsung tv (2016) was het eerst.. Een aantal dagen later op mijn philips oled (2020).. Ik ben nu niet bij de tv.. dus.. 

Posted

Nu is het niet zo te verwarren met de Franse canal+ app. Wat ik verder opgemerkt heb dat de app direct naar de laatste zender gaat die je op had staan ipv het begin scherm.

1777730110594810032950955261969.jpg

Posted

#el renegade Jij sluit de tv dan ook zo meteen vanuit de app af ? Ik sluit altijd eerst de app op de tv af.. En zet dan de tv af.. Ik denk/dacht dat dit iets 'makkelijker' voor de tv is.. Opstarten duurd altijd wel even en om hem maar niet teveel ineens te laten doen.. denk/dacht ik dat het beter was om het in stappen te doen.. maar ik heb geen kennis/weten er over