pel Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Nadat ik (zie eerdere kwestie) de oude Topfield weer op gang had gebracht (vermoedelijk de oude CI module?) had ik de zenders terug, ook SBS 9. Deze verdween later weer. Geprobeerd terug te krijgen via handmatig laten zoeken: 12129 V 29900 S2 2/3. Geen resultaat. Fastscan geprobeerd (nadat ik eerst een manier had gevonden om de instellingen en de lijstindeling op te slaan zodat ik ze terug kon zetten) Ja, SBS 9 staat op de CD lijst maar geen beeld. Bij een andere zender die ik al tijden kwijt was lukte het deze wel door handmatig zoeken terug te krijgen. Eind 2015 was op Sat4All ook discussie over SBS 9: Dat eindigde toen zo: Ik heb het probleem gevonden . Bij common interface stond de hoge bitrate op nee heb die op ja gezet en het probleem was opgelost,maar je moet het maar weten. Zou toch fijn zijn als er een Nederlandse handleiding zou bestaan waar dat instaat. Ben weer een gelukkig mens . Allemaal een voorspoedig 2016 gewenst . Hoe doe ik dat??
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden SBS 9 is niet meer SECA gecodeerd. Met je huidige setup ga je op deze zender geen beeld krijgen. Hiervoor heb je het laatste NAGRA CI module van Canaldigitaal nodig. P.S. is je toetenbord defect, blijft de capslock hangen? Alles in de titel met hoofdletters schrijven wordt in het algemeen opgevat als schreeuwen. Voor wat betreft SBS 9, daarover is recent veel geschreven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pel Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden 12 minuten geleden, ceesv zei: SBS 9 is niet meer SECA gecodeerd. Met je huidige setup ga je op deze zender geen beeld krijgen. Hiervoor heb je het laatste NAGRA CI module van Canaldigitaal nodig. P.S. is je toetenbord defect, blijft de capslock hangen? Alles in de titel met hoofdletters schrijven wordt in het algemeen opgevat als schreeuwen. Voor wat betreft SBS 9, daarover is recent veel geschreven. Die Nagra CI module kan niet in mijn Topfield? Ik moet dan zeker een CD huur sat ontvanger aanschaffen?? Of betekent dit dat alle CD zenders het stuk voor stuk niet meer doen?? Dan heb ik er langzamerhand genoeg van... Zelf nieuwe ontvanger kopen? Gegeken bij een paar bekende internet winkels: geschrokken: er is bijna niets meer. Niet wat deze Topfield kon maar dan moderner zoals: door de winkel in te bouwen harde schijf 2TB. Dubbele uitvoering: voor kijken EN iets anders opnemen, mogelijkheid om lijsten te maken, allerlei sorteer en bewerkingsmogelijkheden voor zeg maar de hoofdlijst. Toetsenbord niet defect. Heb geen geschreeuw gehoord bij hoofdletters... Dat dit "schreeuwen" zou zijn is weet zo'n typisch internet bedenksel. Ik had mijn bericht plus de header opgevat als tekst plus "kop" boven artikeltje. Maar als dit weer foute boel is...
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden Hier een stukje gebruiksaanwijzing voor het gebruik van het internet. Klik: netiquette, beleefdheid op het internet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
adri Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Als je de laatste Canaal Digitaal CI+ met witte wereldbol gebruikt, zou deze zonder problemen SBS9 moeten kunnen decoderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen