Geuze Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Hallo Ik gebruik al vele jaren DreamboxEdit en met plezier. Maar nu heb ik de kanalenlijst van Hans van mei er in gezet. Dat ging goed tot dat ik merkte dat het middelste gedeelte van de Userbouquets miste. Webcams e.d. Weet iemand hoe dat komt en wat ik er aan doen kan. Gr. Hans Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
Mojo Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Mis je de bouquetten of de inhoud? Ik los dit op door de inhoud van die bouquetten rechtstreeks in de map te zetten You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Geuze Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden Mojo Ik mis het bouquet van de webcams en het bouquet van de regionale tv zenders. Ik ga het proberen deze bouquetten er in te zetten. Hans Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
Geuze Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Het erin zetten bouquetten lukt niet. Wat ik ontdekt heb is, dat ik de kanalen van mei die ik in mijn Mutant zet helemaal goed zijn. De favorietenlijst is dan leeg. Ik copieer dan mijn eigen tv favorietenlijst in de Dreamboxedit. Zo gauw ik dat doe ben ik een paar bouquetten kwijt. Kan alleen de Can. Dig. lijst gebruiken die er al in zit. Anders gezegd de Hans lijst puur is oke, maar zo gauw ik in de lege tv lijst mijn eigen samengestelde lijst plaats gaat het mis met de bouquettenlijst. Dit begrijp ik niet want ik werk al vele jaren op deze manier. Misschien weet iemand hoe dit komt Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 39 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. - Triax schotel, 78 cm voor 23.5 E met quad LNB (voor hogere regenreserve) - Triax schotel, 64 cm voor Eutelsat 5.0 W voor alle Franse zenders die vrij zijn. Bekabeld via bestaande Spaun schak.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden om een boeket er in te zetten voeg je het eerst toe en dan vul je de kanalen er in. Zo doe ik het steeds als ik een nieuwe groep maak voor de lijst. Ik open 2x DBE ,1x met de juiste lijst en 1x met de nieuwe.Dan in oude nieuw boeket aanmaken en van de nieuwe lijst de kanalen copieren en plakken. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 49 minuten geleden Geplaatst: 49 minuten geleden DBE heeft last met sub boeketten in een reeds aanwezig boeket aanmaken. Maar met nieuwe boeketten aanmaken heb ik nog nooit problemen gehad. ip-tv Streams en of Webcams in een boeket aanmaken kan, en iets uit een tweede geopende DBE kopieren naar de eerste kan ook. Hoe staan de instellingen onder het pulldown menu Options? Women And Wives Paul McCartney
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen