zonnecel Geplaatst: vrijdag om 13:23 Geplaatst: vrijdag om 13:23 (aangepast) Goede middag, De STB-power knop van de VU+ duo2 weigert dienst of, beter, heeft de verkeerde funcite: hij schakelt de TV-power knop in. Hoe kan ik de STB-functie weer krijgen? vrijdag om 13:31 aangepast door zonnecel
smetje limb.BE Geplaatst: vrijdag om 17:55 Geplaatst: vrijdag om 17:55 (aangepast) zet hdmi eens uit op de vu vrijdag om 18:24 aangepast door smetje limb.BE Db. 900UHD 2X. 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x. Db 800se Db 2X 500HD Sab unix triple 2x. Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue Quad Plus. Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 07:53 Oplossing Geplaatst: zaterdag om 07:53 Die originele afstandbediening voor de Duo2 is misschien (zoals bij veel gebruikers) verrot. De TV (links) en of STB (rechts) knop bovenaan kan na jaren gebruik onbruikbaar worden. Test eens de functionaliteit op de touch button bij de receiver zelf en ook via je webinterface. Ik gebruik al de vierde afstandbediening voor een model receiver van Vu+ (wegwerp mentaliteit van de producent) Triumphant Röyksopp
zonnecel Geplaatst: zaterdag om 11:41 Auteur Geplaatst: zaterdag om 11:41 (aangepast) Dankjewel. Het is duidelijk: de testen die jullie gaven laten zien dat ook deze afstandbediening onbruikbaar is. Dankejewel ook voor de uitleg. Het verandert de feiten niet maar verzacht wel de pijn (gedeelde smart ...). zaterdag om 11:42 aangepast door zonnecel
kees321 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Even voor mijn interesse, hebben we het over dit soort AB's : Deze 2 zijn ietwat verschillend, de knoppen bovenaan. In mijn ervaring is dit type goed te reviseren, openmaken, schoonmaken, goed laten drogen. Maar dat deed ik alleen bij de 2e handse AB's die ik bij een apparaat kreeg, wat er mogelijk in zat dat wil ik niet weten, ws suikerwater. EN, de aan/uit knop heeft bijzondere functies, kort of lang indrukken, dat is zo bedacht zo lijkt het, precies lang genoeg indrukken. Daar zijn instellingen voor meen ik maar die kon ik nog even niet terug vinden in de vele menu's. 5 uren geleden aangepast door kees321
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) zal eerder deze zijn want dat is van de duo2 maar idem openmaken eilandjes kuisen met wattestokje en alcohol (of vervanger) en werkt meestal weer goed 5 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden juist @bellejt die kun je echter maar enkele keren kuisen met ISOPROPANOL 😁 Waar kees123 die linker versie vandaan heeft is mij een raadsel, hoeft ook geen antwoord, dat is goedkope prul die Vu+ destijds zelf bestelde in China. every buck matters Triumphant Röyksopp
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden yep en heb hier ook die van de duo2 uit china en al even brak.Ik heb gewoon een logitech 650 sinds het begin en die werkt prima.Zelfs paar spotgoedkoop gekocht en de repair kit uit USA gebruikt en werken als nieuw. Moest zelfs niet herprogrammmeren voor de nieuwe duo 4K se hier 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Per toeval zag ik dat mijn achterneefje ook zo'n logitech heeft... she sells sanctuary afgelopen weekeinde Triumphant Röyksopp
kees321 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden De 2 AB's van de foto's bekwam ik bij een 2e hands apparaat, verder geen idee van de herkomst dus. Naar mijn idee zijn deze 2 gelijk qua constructie. Goed nagemaakt dan blijkbaar ? De linker is de meest gebruikte en werkt prima. De andere is van de 2e Vu+ ultimo, voor extra, experimenten ed, heeft een eigen code middels : plugin : "Remote Control System Code"
zonnecel Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden En nee, Kees321, over die AB had ik het niet. En ja, Bellejt, over die wel.
kees321 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden OK. 4 uren geleden, kees321 zei: EN, de aan/uit knop heeft bijzondere functies, kort of lang indrukken, dat is zo bedacht zo lijkt het, precies lang genoeg indrukken. Is dat wat je bedoelt, vaak ( als ik toch al op ga staan ) loop ik langs de ontvanger, de toets op de voorkant van het apparaat reageert wel direct. Werkt het met andere AB bij jou wel goed ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen