slider Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hey allemaal, Hoe verteren jullie de aangekondigde hitte, zo zonder airco? wij gaan veel zwemmen,door de bossen wandelen,,of naar een shopping center, wat doen jullie om de hitte te verdragen? bedankt alvast voor jullie tips slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Wanneer je een ventilator hebt, kan je er een natte doek voor hangen, de verdamping onttrekt warmte. De onderkant van de doek kan je in een emmer of teiltje met water hangen waardoor die doek vocht blijft optrekken. Verder overdag alles dicht en nachts ventileren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden kelder deur opengezet en ramen boven.Permanent wind die afkoelt nu Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Gerard 76 Geplaatst: 2 minuten geleden Geplaatst: 2 minuten geleden De angstpropaganda draait overuren, nu is het de superhittegolf en de vuurrode kleuren bij het weerbericht. Mijn advies, niet teveel op tv of internet kijken en je gezonde verstand gebruiken, en let op elkaar, onze ouderen en onze dieren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen