Ga naar inhoud


Onvrede!!??


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal ik draai al een tijdje mee op schotel gebied en heb me altijd op de achter grond gehouden wat betreft de hobby.<BR>nu is mijn relaas over heel dit gebeuren als er nu geen regels waren was het overal een rot zooitje.<BR>laten we gewoon de regels naleven dan hebben we nog lang plezier van onze hobby.<BR>en kunnen we nog een hoop leren van van elkaar want niemand maar dan ook niemand is perfekt op deze aardkloot.<BR>dus praat op een normaale manier met elkaar dat lost al een heleboel op groeten Pecari. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

TB.<BR>P.s. Iemand die vraag hoe hij gratis naar C+ of alle irdeto zenders kan kijken stelt mijns inziens geen domme vraag.<BR>Als hij namelijk antwoord krijgt daarop, dan kan ie dus gratis kijken en is hij geholpen en "wie niet waagt wie niet wint" wordt wel eens gezegd, dus da's best wel slim van zo iemand om op zijn minst te proberen. smile.gif<P>Wel ben ik het zeer zeker met je eens dat het een vraag is die NIET thuis hoort op een board en in de emails van beheerders en mods!!!<P>BT<P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog de pepernootjes erbij en het kinderfeestje kan beginnen.<BR>Mensen wat zijn jullie nu kinderen of volwassenen?<BR>Laten we de eisen die de makers aan dit bord stellen gewoon respecteren en als dit niet door u kan worden gedaan verlaat dan deze groep.<BR>Dit om ergenis van u en anderen te voorkomen.<BR>Ik ben het wel eens dat de mensen achter dit bord soms wat te te zijn ,maar dit is hun keus.<BR>Dus hou nou op met dit onozele gezeur en post iets zinnigs.<P><BR>Blijft wel mijn vraag die ik via email hebt gestuurd aan de satmaster waar ik geen andwoord op krijg, je krijgt een wazige reactie waar ik niets mee kan.<BR>Dus ik wacht hier nog op het tegen bericht.<BR>Dit ging om wie er online is met naam ipc guest weet je nog ,aanmelden volgen u nou?????<P>Nowtv<BR> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TB.<P>Inderdaad toevallig maar ik schreef ook net terwijl jij je reply schreef. smile.gif<P>Nog even ter afsluiting mijnerzijds dan.<BR>Het moet niet de bedoeling zijn of worden de identiteit van het board te veranderen. Elk board heeft zijn eigen identiteit, en net dat zorgt er voor dat er verschil tussen diverse boards is zodat op elk board wel voor iedereen iets te vinden is. En zo hoort dat ook.<P>Wat nu plaats vind door wat Djazzy en Satwatcher nu doen, kan wel helpen het onderling begrip te verbeteren,de gebruikers in de gelegenheid stellen te laten weten wat ze van het board verwachten en vinden.<BR>Aan de hand daarvan kunnen de beheerders misschien bepaalde regels aanpassen, of net verscherpen.<P>Punt is, dat als de users hun zegje gedaan hebben en er overleg is geweest tussen de beheerders onderling, dat het aan de users is dan hierna ook de regels te respecteren en er niet meer openlijk over te zeuren daar is e-mail voor.<P>En nu hou ik me echt verder op de achtergrond. smile.gif<P>Greetz, BT<BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dit keer met Teebee eens en met de anderen ook.<BR>En de regels mogen er van mij gewoon blijven af en toe moeten we op onze fout en domme gedrag gewezen worden dat is gewoon menselijk.<BR>In een discussie kunnen we natuurlijk woorden gebruiken maar het wordt meestal niet zo gemeend.<BR>Ik vind deze board met de regels niet slecht <BR>Ik zelf ga ook wel eens in de fout en vindt dan ook niet vervelend dat ik er op gewezen word maar sluit dan niet meteen de topic maar geef een duidelijke waarschuwing.<BR>Er moet ook af en toe over andere zaken kunnen worden gesproken ook is dat niet altijd even leuk ook wij moeten een mening kunnen geven over een onderwerp wat ons niet bevalt.<BR>Als er nieuwe regels kommen vraag dan een paar gebruiker per E.mail hoe zij er over denken want zonder gebruikers geen board.<BR>En dan kunnen jullie deze regels met een goed gevoel uitvoeren en de board in stand houden en de gebruikers zijn dan ook tevreden. wink.gif<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is natuurlijk al een hoop gezegd (Geschreven)over van hoe of wat en het is een goed ding dat de moderators deze topic niet hebben gesloten. Ik ben zelf namelijk ook een Newbie wat natuurlijk helemaal niks wil zeggen van hoe lang dat ik met deze hobby bezig ben (al ongeveer 8 jaar) en door de jaren heen heeft het mij intussen al klauwen vol geld gekost. Maar hobby is hobby. En als het mij uitsluitend maar ging om filmpje te kijken had ik wel een of ander abootje kunnen nemen. Maar wat ik nu eigenlijk wil zeggen is dat ik ook niet alles weet en vaak ook met handen in het haar zit van hoe of wat. Ik kijk dan ook geregeld hier op het board van hoe of wat en waar ik Toon dan gelijk in moet geven dat er af en toe toch wel erg hard gereageerd wordt op mensen die iets verkeerd doen en ik deel dan ook de mening dat dit anders kan. Maar aan de andere kant deel ik ook de mening van de moderators dat er regels zijn die moeten worden nageleefd en je moet gewoon heel rieel zijn de moderators stoppen er een hooop tijd in (Let op hun vrije tijd) en ik hoop dan ook dat we met elkaar een beetje rekening houden en dat we nog heeeeeelang van dit board kunnen genieten.<P>Voor de rest heads up and keep on smiling.<P><BR>Groetjes Zappie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ICQ woord dat is inmiddels al een al lang afgesproken bezigheid die deze week plaatsvindt. Dit komt wat betreft deze discussie dus goed uit maar was absoluut niet de aanleiding tot deze discussie uitlokking....<P>Ik vind het overigens zeer positief om te zien dat sommige mensen in deze discussie het zomaar eens worden menigeen had verwacht dat dit nooit meer zou kunnen op sat4all. Alleen daarom vind ik deze discussie op zich al zeer geslaagd smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even dit in dit land gelden overal regels voor gelukkig maar anders was het overal een zootje. Ik ben persoonlijk van menig dat als je de regels niet kunt naleven dat je gestraft moet worden. Als je te hard rijd krijg je ook een boete. <P>Dus ik zou zeggen ga zo door.!!<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by wilko:<BR>Als je te hard rijd krijg je ook een boete. <P>Dus ik zou zeggen ga zo door.!!<P>[/b]<HR></BLOCKQUOTE><P>Dit klopt toch volledig.<BR>Indien iemand zich niet aan de regels houdt lijkt het mij eenvoudig , een waarschuwing , en als dit niet helpt gewoon de toegang ontzeggen.<P>Het klinkt eenvoudig , maar zoals al meermalen gezegd is , als er geen regels zijn ,wordt het gauw een zootje.<P>Ik ben van mening dat de mods de volledige vrijheid hebben om de regels te bepalen , want laten we eerlijk zijn , die steken er de meeste tijd in om alle info en het board overzichtelijk en leesbaar te houden.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

met een ding zijn we het allemaal eens denk ik, (of de meesten)<P>regels moeten er zijn, anders is dit een grote rotzooi. En als er regels zijn moeten wij er ons aan houden.<P>iedereen moet daar begrip voor hebben :-)<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil de discussie nu nog verder opgooien.<P>Regels zijn er om er te zijn en als ze er zijn moet men zich er aan houden.<P>Er zijn nu regels, zie gebruiksaanwijzing in het faq forum..... wat zouden jullie toegevoegd, verwijderd, veranderd, verscherpt of verzacht willen zien. Er natuurlijk wel mee rekening houdend dat hier geen rechten aan ontleent kunnen worden en dat wij als mods en admins te maken hebben met enkele regels die echt nageleefd moeten worden.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...