Ga naar inhoud


Onvrede!!??


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik zal mij eerst even voorstellen ik ben dus cas en hobbyist hopper vanuit de vc tyd en daarvoor zelfs de tijd dat er eigenlijk nog niets gescrambled was. Ik mag graag dit board en andere volgen overigens zonder erg veel te posten dit doordat er meestal al of een antwoord gegeven is of ik niet goed weet hoe te formuleren wat ik wil zeggen.<BR>Ik hoop overigens wel dat dit en dat geld overigens voor alle boards vrij toegankelijk blijven voor iedereen die zich ook maar een beetje weet te gedragen omdat dit vrije mischien wel eens voor problemen zorgt maar ook en dat lijkt mij belangrijker voor verse aanwas en zonder deze zouden de meeste hobbies toch snel uitsterven.<P>groeten en succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over dit board. Ben nog maar een paar maanden aanwezig op dit board en heb sindsdien een telefoonrekening die veel te hoog is. Alleen door maar avonden lang zitten te lezen.<BR>Daarom lijkt mij ook een goed idee dat je als beginner de eerste maand niet kan posten.<BR>En daarna alleen in de beginnershoek en weer een maadn later wat meer rechten. Om de download sectie te beveiligen met een pas woord lijkt me niet erg verstandig mischien alleen een bepaald gedeelte. Want als je nieuw bent zoek je je rot om de goede programma's en hier staan ze allemaal bij elkaar zeer handig als je niet weet hoe alles nog werkt. Misschien is het een optie om bij het registreren de gebruiks aanwijzing van dit board te tonen en daarmee akkoord te gaan voordat men geregistreerd word. Nog een puntje.<BR>Een groot nadeel vindt ik dat het aantal postings je een bepaalde rang geeft. Hierdoor waren er bepaalde personen die overal op reageerden om maar punten te verzamelen.<P>Voor de rest hoop ik dat alles weer goed komt en bedankt voor alle antwoorden die ik als beginner heb kunnen lezen.<P>Groeten uit het hoge noorden smile.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nou wat een gedoe laat het board zo als het is ben zo erg tevreden en iedereen moet zich gewoon aan de regels houden mij hoor je niet klagen moderators ga zo door<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook nog niet zo lang op dit board, maar was hier al aan het lezen voordat ik een setje kocht. Voor mij is de satelliet hobby erg nieuw maar mede door dit board heb ik een goede keuze kunnen maken wat ik nodig zou hebben.<P>Als je de postings leest valt mij wel op dat er veel vragen over de key's gaan en opmerkingen als "C+ is zwart,hebben meer mensen dit"!!<BR>Kan me voorstellen dat dit erg vervelend wordt.<P>Wat ik graag op dit board zou willen zien is meer informatie over de satellieten, frequenties, wat de interesssante (excotische) kanalen zijn e.d.<P>Dit mis ik toch een beetje hier.<P>Satbee<P> <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ongeveer 3 maanden geleden begonnen met de sathobby. Na het board toen grondig te hebben gelezen ben ik het een en ander gaan kopen en geprobeert beeld te krijgen..<BR>Na 1week prutsen lukte het toen nog niet waarna ik mijn eerste posting deed.<BR>Hierop kwam vrijwel meteen een tip en sindsdien werkt hier alles..<BR>Ik kan alleen zeggen aan degene die er nieuw bijkomen, probeer en lees. Geraak je er toch niet uit post dan een vraag maar laat een beetje merken dat je er al je best op hebt gedaan.. dan krijgt je altijd een antwoord..<BR>Diegene die nog vragen durven stellen zoals "ik heb hier een kaartje, hoe zorg ik dat ik beeld heb?" , zo iemand mag van mij direkt gebanned worden want die heeft geen interesse in de hobby..Als die mannen goed kunnen lezen komen ze ook te weten wat ze moeten doen.<P>------------------<BR>

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst wil ik een compliment geven aan de moderators van dit board. Zij doen echt fantastisch werk.Ik ben het met menig user eens dat men zich aan de regels van dit board moet houden.Wel kun je je afvragen wat nou precies een "domme" vraag is. Hoe repareer je een 1.2 kaartje was vorig jaar een gewone vraag, terwijl het nu een "domme" vraag is.Ik denk dat iedereen een vraag stelt die bij zijn kennis van de sathobby hoort. Voor de een is dat een "gewone" vraag en voor de ander een "domme" vraag.Wel wil ik er op wijzen dat het zeer zinvol is om eerst alles goed te lezen voordat je iets vraagt. Ik, en ik denk vele met mij, lees meer dan dat ik post. Is er al een antwoord gegeven of moet ik het antwoord schuldig blijven, dan laat ik dat topic met rust. Graag zou ik zien dat de status-aanduiding en het aantal postings wordt weggehaald, met uitzondering van de moderators natuurlijk.Ik denk dat er dan met iets meer respect met elkander wordt omgegaan.Iemand die vraagt om gratis te kijken of iets dergelijks kun je toch de handleiding van dit board toesturen. De volgende keer een waarschuwing. Werkt het dan nog niet dan weten jullie welke maatregelen er getroffen moeten worden.<P>Groetjes,Benito1<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even nog wat samenvatten:<BR>Gewoon elk nieuw lid de gebruiksvoorwaarden, regels dus, meesturen bij het wachtwoord.<P>Mocht het daarna nog niet lukken een waarschuwing en nog een maal doeeg, dit zonder geroep van anderen dat dit wel streng is maar gewoon een hoop ellende en werk besparen door DUIDELIJKE regels en gevolgen als je je daar niet aan houd.<BR>Ik heb daar geen problemen mee en denk dat op deze manier er geen half overspannen admin en mods zijn en het voor iedereen leuk is en blijft!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral mijn vriendin kan het met de opmerking uit Macedonie eens zijn en wil er direct toe met vakantie smile.gif<P>Aan een ieder..... dit is echt jullie laatste kans. Morgenmiddag om 12 uur gaat deze topic op slot zodat de moderators en admins ALLE gegeven reacties goed in zich kan laten werken en zich daarmee voor te bereiden voor de vergadering. Ik zie hier overigens heel veel lofuitingen en dingen gezegd worden wat wij ook al veel gezegd hebben en waar we naar hebben proberen te handelen. Ik zou echter een ieder, zeker de mensen die problemen hebben gehad met de regels van dit board (en dat zijn er volgens de emails die ik de afgelopen weken heb gekregen best wel veel), oproepen zowel paostieve als echt zwaar negatieve reakties zonder pardon hier te posten. Dit is jullie kans. Wij zullen dit soort postings niet elke maand doen en diegene die nu zijn mond houd heeft net als bij de verkiezingen zijn stem verloren gegeven voor een langere tijd. <P>Dus mensen kom op.....nog geen 100 reakties van meer dan 1000 Nederlandse gebruikers... tot morgenmiddag 12.00 uur is dit echt jullie laatste kans<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst en vooral een pluim voor sat4all ,ik heb begrip voor de moderatoren als zij weer eens een posting beantwoorden die al 1000 keer gesteld is mogelijke oplossing is verwijzen waar te zoeken !verder vind ik het jammer dat doelgerichte vragen zover ik me kan herinneren niet of bijna niet beantwoord worden <misschien per email is een alternatief>een members gedeelte <lees gevorderden>is misscien wel een goed idee alleen krijg je de vraag wie bepaalt wanneer en waarom iemand als gevorderde mee mag spelen in de members sectie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All:<P>Nou heb alle postings gelezen <BR>Ik vind de resultaat van het posten van users tot nu toe erg minimaal als je ziet dat er veel meer users zijn. Zoals gezecht is de deadline tot 12:00 uur vanmiddag , daarna zal dit op slot gaan. Grijp je kans nu het nog kan. Na vanmiddag zal er zeker definitief beslissingen worden genomen -).<P>Kom op laat je horen!.<P>@Joost:<BR>niet alle files die worden geupload naar sat4all kan in de download worden gezet. Nu zien de users al door de bomen het bos niet meer. Als we echt alles online gaan zetten is het einde echt zoek!. Hoop begrip hiervoor.<P><P>------------------<BR>Cu, John.

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar zal dan na 12 uur de rust weer wederkeren.<BR>Ik heb hier mijn bedenkingen over,omdat dit toch in de aard van bepaalde mensen zit.<BR>Dus als het echt niet anders kan dan zullen er een aantal mensen gewoon de toegang ontnomen worden.<BR>Dit board is er om samen een hobby te delen niet om elkaar met modder te begooien.<BR>Het is gewoon een regel dat de Mods het taalgebruik en de eventuele namen verwijderen.<BR>Anders wordt het hier zo een online winkel met prijzen en al , en dat is niet de bedoeling.<BR>Dus wees nu samen verstandig en doe normaal en wees gewoon met je hobby bezig.<BR>En de reacties van de mensen ,dat de Mods zomaar je Reply wissen ,tja dat gebeurd wel eens.<BR>Maar wat volgens ons (de schrijvers) wel door de beugel kan kan bij de Mods wel eens net te ver gaan ,dit wordt dan gewist om een discssie als deze tegen te gaan.<BR>De reden en de mogelijkheden hebben zij dan en zij nemen deze dan ook ter hand.<BR>Als men hier geen respons aan geeft zal het in de toekomst wel uitdraaien op een CUG<BR>een besloten groep met password .<BR>Maar laten we het niet zo ver laten komen mensen.<BR>Wij hopen dat het begrepen is en dat men eens met een andere gedachtengang hier over na gaat denken.<BR>Verder veel succes en we horen de uitslag wel om 12 uur.<BR>Nowtv<P>I HAVE A DREAM <P> cool.gif<BR><P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...