Ga naar inhoud


CANAL+ LAAT BESLAG LEGGEN OP SATELLIETAPPARATUUR


Gast

Aanbevolen berichten

Heb hier wel het één en ander om de boel eens echt plat te gooien.En dan bedoel ik echt plat.Ik mag er zelf niet aan denken.<BR>(Dit is voorlopig wel als grap bedoeld!!!)<P>Groeten Belhack.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb inmiddels de aansluitingen<BR>2-3<BR>3-2<BR>4-6<BR>5-5<BR>6-4<BR>7-8<BR>8-7<BR>En het is nu gelukt om er een nieuwe kanalen lijst in tezetten.<P>145.7875 mhz don. om 21uur ik zal er zijn.<BR>En astra plat ik heb dat eens nagevraagt aan een technisch medewerker van Astra<BR>Je hebt er meer voor nodig dan een grote schotel en voldoende zend vermogen .<BR>Groetjes Harrie<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je helemaal goed beste Harrie,<BR>Maar vergeet niet dat het maar een grap is. Als mensen echt kwaad willen is de kennis aanwezig en de middelen voorhanden.<P>Maar zoals alle terroristische acties is ook dit een nutteloze bezigheid...(maar wel leuk :-))<P>Richt dan zelf een bedrijf op en ga concureren. Met de prijzen die C+ hanteerd zul je geen gek figuur slaan in televisieland...

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lijkt wel of alle oud 3meter figuren hier rond hangen <BR>En was het niet zo det de mrf237 de bijnaam had stoortor <BR>Ik heb er nooit mee gewerkt omdat het een onding was en mooiste is dat de een nog meer vermogen eruit haalde dan de ander.<BR>Ja dat er een verschrikkelijke misaanpassing was en deat je op 780 andere freq uit zat te zenden hadden we niet door.<BR>Maar dat neemt niet af dat het een perfecte tijd was en dat er lekker gerommeld werd.<BR>Ik mis het ik ben op meerdere freq actief zoals 2m 70cm atv23cm 13cm 3cm en ook op sat gebied,maar als je de username bekijkt kan je er ook nog uit opmaken dat 3meter hier nog leeft en dat er soms een signaal ontstaat op de 98.05 in de omgeving a.foort<BR>meter voor mij is dat toch het mooist.<BR>Vroeger was ik op dx gebied de HIFI (hifidelity)vanuit zeist<BR>Groetjes en tot horens break!!!<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuke discussie maar helaas het verkeerde forum (dit is nieuws en informatie) en het verkeerde topic. (dit ging over de inval van c+)<P>Men kan deze discussie in een ander forum voortzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...