Ga naar inhoud


Voor de gevorderde access gebruiker


Gast

Aanbevolen berichten

Heb een archief programma geschreven met automatische nummering etc... voor de archivering van mijn autocad tekeningen.

 

Steeds is et verplicht de bestandsnaam op te geven,

is het mogelijk zonder gebruik te maken van DWF files (dus ook geen WHIP! plugin), dus de oorsponkelijke DWGs of DXF files weer te geven in een preview venster?

 

Greetz

 

{Spirit}

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Heb een archief programma geschreven met automatische nummering etc... voor de archivering van mijn autocad tekeningen.

Steeds is et verplicht de bestandsnaam op te geven,
is het mogelijk zonder gebruik te maken van DWF files (dus ook geen WHIP! plugin), dus de oorsponkelijke DWGs of DXF files weer te geven in een preview venster?

Greetz

{Spirit}




Uhh??????? Ik denk dat je je vraag verkeerd stelt want er is geen touw aan vast te knopen, als je er nu eens net even iets meer tekst aan besteed hier in huis (mijn vrouw) is een access nerd zeg maar maar dit snappen we beiden niet, wat wil je nu precies want volgens mij kan niemand hier iets zinnigs op antwoorden.

ik heb programma geschreven in access ??? access is database related dus je maakt een database, het is geen programmeren maar een database maken met de cmd's van access.

Steeds is het verplicht bestandsnaam op te geven ??? gaan we 2e keer welke bestands naam zonder extensies op te noemen, wat wil je nu precies?

Leg het even wat beter uit weet zeker dat we je kunnen helpen hiermee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die viewer is gewoon te koop ...

 

de fori over autocad hebben er wel een en ander over staan maar ook de zoeksites als metacrawler tonen je enkele sharewarez..

 

ik vindt ze overigens niet handig en dan is een slide maken in autocad nog de beste optie.

 

cheers

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou een of andere plugin moeten hebben die een kleine preview van die DXF of DWG's zou moeten weergeven, weet dat dit kan met DWF bestanden maar dat pakt veel schijfruimte weg, want deze kan je niet meer bewerken.

 

Na verder zoeken op andere sites/forums weet ik dat deze plugin niet bestaat.

 

Voor mijn part TOPIC CLOSED

 

Greetz

 

{Spirit}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...