Ga naar inhoud


CCcam 2.3.0. ziet seca2 kaart niet


theo.h

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

misschien is cccam door M7 ontwikkeld ik vertrouw die gasten niet meer.

Aangezien is cccam niet meer werd gemaakt, en nu opeens wel.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

misschien is cccam door M7 ontwikkeld ik vertrouw die gasten niet meer.

Aangezien is cccam niet meer werd gemaakt, en nu opeens wel.

 

Waar is te lezen dat CCcam niet meer ondersteund werd??

CCcam is altijd pas geüpdatet als het ook nodig moest zijn....!!!

Oscam is een cam die dagelijkse / wekelijkse updates nodig heeft omdat het niet overal zomaar op draait.

 

En daarbij draaien jouw machines toch ook op CCcam....ik zal me veel eerder druk maken als er morgen inderdaad een nieuwe softcam te downloaden is die "wonderen"verricht met de kaarten / abonnementen.

 

Als CCcam inderdaad door M7 - Kudelski was ontwikkeld dan hadden we toch echt wel korter genoten van de mogelijkheden die CCcam ons door de jaren heen heeft geboden.

 

Heb jij je er ooit in verdiept welk project stopte en waar CCcam voor in de plaats is gekomen??

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Hmz... we passeren wel even de long ecm's zoals in gebruik bij TNTSAT

we passeren ook even NOVA griekenland chid lock...

 

Allemaal issues waarbij aanpassing CCcam gewenst was. Niks geen updates voor verschenen.

Nu staat CDS aan de vooravond van CHID-Lock en prompt verschijnt er een major update....

 

Had hij de kaarten voor handen om dit te monitoren / aan te passen??

TVV - CD - SKY zijn veel voorkomende kaarten....

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz... we passeren wel even de long ecm's zoals in gebruik bij TNTSAT

we passeren ook even NOVA griekenland chid lock...

 

Allemaal issues waarbij aanpassing CCcam gewenst was. Niks geen updates voor verschenen.

Nu staat CDS aan de vooravond van CHID-Lock en prompt verschijnt er een major update....

 

Ik denk dat het Nova probleem meer is dan alleen een chid lock. Zij hebben ook surflock én receiver pairing. Daarnaast is het TNTSat probleem niet helemaal opgelost, je moet de kaart nog altijd in Oscam lezen en dan met een L line met CCcam 2.3.0 verbinden, zonder tussenstations.

 

Daarnaast is het zo dat het Poolse Cyfra+ ook Seca gebruikt zoals "wij" en het goed mogelijk is dat daarom deze update nu uitgebracht is, een beetje pro-actief en toch maakt het veel CCcam gebruikers gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarbij draaien jouw machines toch ook op CCcam....ik zal me veel eerder druk maken als er morgen inderdaad een nieuwe softcam te downloaden is die "wonderen"verricht met de kaarten / abonnementen.

 

 

 

Ja, alleen op 2.1.4 dat was de laatste wat men zegte die is nog 100% betrouwbaar.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een wantrouwen.....betreffende CCcam. Er is geen anders keus. CCcam 2.3.0 of Oscam.

NOVA & TNT zijn een heel ander 'caliber' van kaarten. tot op heden - en we mogen content zijn- laat M7 ons nog de keuze van satellietreceiver wat niet wil zeggen dat

men ons het gemakkelijk maakt ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...