Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.297 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 3,2k weergaven
  1. hulp gevraagd bij programmeren goldcard

• 1 reactie
    • 3,8k weergaven
  2. C+vl 1 2

• 15 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. Secanix vraagje aan Djazzie

• 3 reacties
    • 4,3k weergaven
  4. Help IC-Prog

• 1 reactie
    • 1,5k weergaven
  5. vraagje over reani. kaart

• 3 reacties
    • 951 weergaven
  6. Welke programmer

• 7 reacties
    • 2,4k weergaven
  7. Irdeto for FUNCARD (ATMEL + 24C65)

• 5 reacties
    • 3,2k weergaven
  8. Programmer kopen ?!?

• 9 reacties
    • 3k weergaven
  9. Seca prog problemen

• 1 reactie
    • 595 weergaven
  10. graag hulp bij prog ci 4.6 naar free

• 6 reacties
    • 868 weergaven
  11. pincode 05 sp

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  12. Keys voor Nova en Premiere....

• 9 reacties
    • 661 weergaven
  13. conax originele kaart wie?

• 3 reacties
    • 629 weergaven
  14. Seca en Humax

• 3 reacties
    • 2,2k weergaven
  15. PIC 16C84, 16F84

• 2 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 618 weergaven
  16. Weet iemand hoe ???????

• 2 reacties
    • 557 weergaven
  17. hex key's

• 2 reacties
    • 435 weergaven
  18. Upgrade seca camv 1.0

• 5 reacties
    • 1,4k weergaven

• Hier in de Vlaamse Westhoek ging het al fel tekeer, windstoten tot tegen de 100km/u. hier en daar al wat bomen gesneuveld en een dak weggewaaid in Diksmuide.  De A19 tussen Ieper en Kortrijk even gestremd door omgewaaide boom op wegdek. de barometer daalde rond de middag tot 974 Hpc. de wind is intussen wat afgezwakt en draaiend naar nw. Er worden wel tegen de avond nog windstoten tot 100km/u verwacht. Qua regen valt het nog mee, tot nu zo'n 25 mm.
    • nog éénmaal herstarten > klaar
    • Ik probeer dit eerst even uit op een Window-10 VMWare machine. Die zit nog op 21H2 🙂 Duurt nu al 2 dagen om die op 22H2 te krijgen.  
    • Beste leden,   Het is al weer jaren geleden dat ik mijn schotel heb weggedaan en de ontwikkelingen hebben niet stilgelegen. Mijn technische kennis is blijven hangen bij de dreambox met OpenPLI, lekker makkelijk, image erin, settinglijst van Hans online downloaden, cccam downloaden, smartcard erin en kijken maar.   Voor mijn moeder in Spanje zoek ik een nieuwe box, zij is de dreambox gewend met OpenPLI en zij neemt graag op.   Mijn keus is nu gevallen op de Octagon SF8008 Supreme. Ik zie dat deze box nog door PLI ondersteund wordt en deze box voor een redelijke prijs met 500gb harddisk ingebouwd te krijgen is. Klopt het dat als ik deze box koop ikzelf redelijk eenvoudig het laatste image van OpenPli erin kan flashen, een softcam via OpenPli kan downloaden, kaart erin en kijken maar? Of komt er meer bij kijken? Ik heb nog een CI module van canaal digitaal met de Wereldbol, werkt deze ook erin of zal ik de nieuwste module 803 kopen en die erin doen? Dus, werkt deze box probleemloos met een softcam? Is deze box up to date voor toekomstige coderingswijzigingen van Canaal Digitaal?   Bonusoptie, kan ik IPTV zenders kijken met deze box? Als jullie een andere box adviseren is dat prima, ik overwoog ook de Vu+ 4K maar deze heeft geen wifi en is nogal groot (hoog) Het belangrijkste vindt ik gebruikersgemak, eenvoudig te flashen, zenderlijsten downloaden, cams downloaden, stabiel opnemen, PLI menu structuur
    • iMyFone LockWiper is te proberen
  • Nieuwe aanmaken...