Ga naar inhoud


CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,5k
    berichten

24.295 onderwerpen in dit forum

    • 1 reactie
    • 402 weergaven
  1. c+vlaanderen code

    • 3 reacties
    • 609 weergaven
  2. Blokker & RTL4/5

    • 0 reacties
    • 588 weergaven
  3. Seca Cam 1.0 naar 1.5

    • 0 reacties
    • 510 weergaven
  4. GOLDPROGRAMMER

    • 14 reacties
    • 1,4k weergaven
  5. Vp2 Programmer

    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Aston Seca V1.03

    • 1 reactie
    • 622 weergaven
  7. key cannal+

    • 2 reacties
    • 672 weergaven
  8. Wat,waar,in PIC,EEPROM

    • 0 reacties
    • 504 weergaven
    • 0 reacties
    • 715 weergaven
  9. fail to verify adress 00ff??

    • 1 reactie
    • 471 weergaven
  10. RTL 4 en 5 werken niet meer

    • 12 reacties
    • 1,5k weergaven
  11. canal + weg

    • 2 reacties
    • 573 weergaven
    • 6 reacties
    • 701 weergaven
    • 2 reacties
    • 745 weergaven
    • 10 reacties
    • 1,4k weergaven
  12. masterkey nova

    • 0 reacties
    • 414 weergaven
  13. re-nieuwen

    • 1 reactie
    • 500 weergaven
  14. E36 Smart-card niet verwisselbaar.

    • 5 reacties
    • 829 weergaven
  15. Nova crd

    • 6 reacties
    • 807 weergaven


  • Berichten

    • Hier nog wat duidelijke afbeeldingen.  
    • Best gek dat. Ik wil wel weten hoe die variaties zijn ontstaan en waarom de uiteindelijke keuze. Er is vast veel experimenteer werk geweest, test opstelling en meten. Er spelen bij grote aantallen uiteindelijk ook weer keuzes mee vanuit materiaal inkoop en productie efficiëntie. 
    • Ok, maar hoe ga je dan solar chargen? Met 6-10A op 1 fase zet het niet echt zoden aan de dijk.
    • Ik wil sowieso niet verder dan 10 Amp gaan. Mijn Emat is tenslotte 16 Amp. En volgens mij is ook de Hyundai hierin gelimiteerd.
    • Inderdaad, ik was vergeten dat het in de smartevse softwarematig ingesteld wordt. Daar regelt de smartevse die weerstand.   In dat geval moet die weerstand weg/los, maar je moet wel limiteren in de smarevse. Anders kan een auto 32A trekken op een 16A kabel en een 25A hoofdzekering. Dat is allemaal niet gewenst   In het menu onder MAX:   MAX Set the MAX charge current for the EV: (10-80A) per phase. If CONFIG is set to Fixed, configure MAX to be lower than or equal to the maximum current that your fixed cable can carry.   Zet die dus op maximaal 20A (aangezien je een 16A kabel met 2,5mm2 aders hebt) en je op fase 1 wel tot 20A wilt kunnen gaan. Ik zou wel proberen te voorkomen dat je op 3 fasen 20A gaat laden. Dat is niet handig met de andere verbruikers in je huis.      
×
×
  • Nieuwe aanmaken...