Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.294 onderwerpen in dit forum

1. Nieuwe versie XCAM loader van Cammy. (v1.5)

• 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  2. ondersteund xcam orion cryptoworks ?

• 3 reacties
    • 911 weergaven
    • 0 reacties
    • 472 weergaven
  3. viaccess cam updaten

• 2 reacties
    • 1,7k weergaven
  4. Irdeto CI P/N 900440 verkeerd geflashed

• 0 reacties
    • 1,4k weergaven
  5. Cas studio 6.3

• 12 reacties
    • 1,5k weergaven
  6. cas3 prob met opos en wild kaart

• 2 reacties
    • 732 weergaven
    • 4 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 2k weergaven
    • Sat4all vriend

Sat TV-kaart met CI en heractiveren

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
  7. Cas2USBdrivers

• 11 reacties
    • 1,3k weergaven
  8. Irdeto CI

• 9 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 613 weergaven
    • 1 reactie
    • 2,2k weergaven
  9. dragoncam/loadercard niet te programmeren... 1 2

• 17 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 782 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,7k weergaven

• Zoals ik al eerder heb gezegd, in elk land zijn er mensen die uit politieke overwegingen een standpunt innemen die tegen het beleid van de regering ingaan, dat is zoals het in elke democratie werkt. Het is echter een ander verhaal of ze dan ook gelijk hebben. Zeggen dat de Hamas geen bedreiging meer is, terwijl ze nog tientallen gijzelaars vasthouden, martelen en moedwillig verhongeren, dat is ronduit kortzichtig, en het bewijs dat ze geen gelijk hebben. Als de Hamas niet totaal wordt vernietigd, zal er een dag komen dat ze opnieuw de zoveelste oorlog gaan beginnen. Onder zulke omstandigheden is het dan ook volkomen zinloos om te praten over de wederopbouw van Gaza. Dat je dat niet snapt begrijp ik wel, want de meesten laten zich door propaganda en leugens zand in de ogen strooien, je verkeert dus in goed gezelschap. Wij denken Westers en in het Midden-Oosten denken ze meer in Middeleeuwse termen van kracht en religieuze onderdrukking, gebaseerd op de islam. Lief en toegevelijk zijn werkt daar niet, daar lachen ze om. Maar met de vuist op tafel slaan verstaan ze dus wel heel goed. Als wij hier allemaal proberen om Israël onder druk te zetten en een Palestijnse staat willen afdwingen, dan verhardt Hamas zijn standpunten en gaat onmogelijke eisen stellen en gaat deze oorlog alleen maar langer duren met ook meer doden en gewonden als gevolg. Kortzichtige politici die de erkenning van een staat Palestina in het vooruizicht stellen maken zich medeplichtig aan deze uitzichtloze situatie.
    • Dat heb ik ook, al sinds mijn legerdienst in 1973, heb er leren mee leven, is wel heel zwak.
    • Dan loop ik het risico dat ik een maand moet betalen zonder te kunnen kijken    Hans 
    • Kan ik een abonnement afsluiten en gelijk weer opzeggen  bij Disney plus  en toch een maand kunnen kijken  Mvg Hans 
  • Nieuwe aanmaken...