Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Palco ?????

    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Magic module Programmer?

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 613 weergaven
    • Sat4all vriend

    MR108 gelukt maar het klopt niet...

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 530 weergaven
  2. Mr- Update 1 2

    • 15 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Welke receivers? 108 MR met juiste file en keys

      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 688 weergaven
  3. mr 7.1 naar 8.0

    • 12 reacties
    • 1,2k weergaven
  4. Nieuwe Cammy Dual software *DELETED*

    • 7 reacties
    • 1,7k weergaven
  5. juiste flash loader

    • 1 reactie
    • 907 weergaven
  6. mr1080 lukt niet

    • 1 reactie
    • 740 weergaven
    • Sat4all vriend

    Ik zoek me rot maar vind niks

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 744 weergaven
    • Sat4all vriend

    Multipro vertikt het

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Dit snap ik niet

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 714 weergaven
    • 20 reacties
    • 4,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 930 weergaven
    • 5 reacties
    • 816 weergaven
  7. omzetten bin naar upd

    • 3 reacties
    • 851 weergaven
    • Sat4all vriend

    Nieuwe Keys + Conax CAM 3.03

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
  8. hoe mr7.1 naar 8.00

    • 5 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    xilinx

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 958 weergaven


  • Berichten

    • In Nederland moeten we allemaal verplicht aan de warmtepomp, een soort airco.   In Engeland ondertussen.... https://www.telegraaf.nl/buitenland/lokale-overheid-engeland-laat-aircos-vanwege-milieu-van-huizen-halen/157772858.html   Lokale overheid Engeland laat airco's ’vanwege milieu’ van huizen halen. Een woordvoerder van de gemeente zei dat er ’geen enkele reden’ was voor extra verkoeling en dat ze in strijd waren met ’het beleid’. Veel ambtenaren beroepen zich op een plan van de burgemeester van Londen uit 2021 waarin staat dat airco’s ’zoveel mogelijk voorkomen moeten worden’.   De krant sprak met airco-installateurs die vertelden dat ze in de stad op meerdere plekken vrijwel nieuwe installaties moesten verwijderen, omdat de eigenaar door de gemeente was aangeschreven.
    • W.A. van Buren is ondertussen ook omgeschoold op de Airbus en is zijn typerating voor de 737 kwijt. Of hier een vliegtuig bij het brevet van W.A. gezocht wordt?
    • De huiskamer. (in de nacht staat de AC in de huiskamer uit.) In een 160 jaar oud huis met massieve muren van 90 cm dik warmt de zon de massa aan de buienkant op. Zonder AC in de nacht zie je hoe snel de muren hun warmte naar binnen afgeven.  
    • of kijken welke politieker zijn bankrekening gevuld wordt
    • badhanddoek op stoel en gamen met een fris drankje of hete thee earl gray
×
×
  • Nieuwe aanmaken...