Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. mr 107 06-04

    • 1 reactie
    • 946 weergaven
  2. titanium weer goed

    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Verschil Piccard versus Funkaart

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 2,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Werken deze voor Tita

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 2k weergaven
  3. niet of wel beeld op de hispa ?

    • 7 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 719 weergaven
  4. wce 10.5

    • 0 reacties
    • 692 weergaven
    • Sat4all vriend

    Eurosport NL op hotbird

      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 5,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    adapter cas interface

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Titaniumcard progr. met VP30

    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  6. C+ Deporte 1, 2 ,en 3 op hispasat

    • 4 reacties
    • 947 weergaven
  7. Wat voor een cam voor Hispasat

    • 1 reactie
    • 538 weergaven
  8. xsas module naar mr

    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
  9. mr updaten met fun 6 lukt niet 1 2

    • 22 reacties
    • 2k weergaven
  10. <filename>.rar extensie

    • 4 reacties
    • 811 weergaven
    • Sat4all vriend

    Cammy/ of Casinterface 2 ???

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 682 weergaven
  11. Zee TV B4U etc

    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    MRedit gebruiken met een 6 in file

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1k weergaven
    • 19 reacties
    • 3,5k weergaven


  • Berichten

    • In Duitsland heet het Ki Hier in Nederland heeft Ki toch wel een heel andere betekenis. 😁
    • Tonski, je bent dan ook géén voetbalfan hé.   Echte voetbalfans weten welke zenders het WK in UHD uitzenden en dat zijn niet de hier in de lage landen beschikbare, zoek het maar eens op. Dus doe je heel even iets wat tussen de (grijze) mazen valt, ofwel kijk je braaf naar onze toegeknepen streams op o.m. Ziggo en VRT.
    • Ik heb voor jou even opgezocht wat de afkorting AI betekent. Komtie:   Positief Altijd Interessant Altijd Innovatief Aanstekelijk Intelligent Ambitie & Inspiratie Anders Inzicht Avontuurlijke Ideeën Humoristisch Alsof Ik-het-weet Automatisch Improviseren Altijd Ingewikkeld Achteraf Ingetikt Af en toe Intelligentie Algoritmische Inbeelding Voor kantoor / werk Advies & Inzichten Analyse & Innovatie Actiegerichte Informatie Automatische Inspiratie Altijd Inzetbaar Zelfspot over AI Artificiale Inbeelding Afgekeken Intelligentie Aannemelijke Informatie Algemene Inspiratie Af en toe Incorrect Antwoorden Inclusief (fouten niet uitgesloten) Filosofisch Augmented Intelligentie Alternatieve Inzichten Aangeleerde Intuïtie Abstracte Interpretatie Ander Inzicht Of juist wat scherper: Arrogante Illusie Algoritmische Imitatie Aanvullende Intelligentie (een populaire positieve herinterpretatie van AI) Assisted Intelligence (ook veel gebruikt in het bedrijfsleven)
    • Ik moet gelijk denken aan de familie Bundy. Die hielden vakantie op de koel afdeling van de supermarkt.    
    • Hoi satvrienden, een paar dingen wil ik toevoegen. 1e : de bl op display met weerstand van 1k met plus verbinden . 2e: er zijn meerdere uitvoeringen van esp32-c3: die met koperen stip bij punt nul is van extra antenne, die zonder stip zijn wat instabieler van ontvangst. De witte kant kan je met een draadje (6cm) doorverbinden aan de stip voor extra antenne. 3e In arduino moet je esp32-c3 en dan dev- module opzoeken. Ook cdc en wissen aanzetten. De verschillende drivers kan je  met sketch installeren (add library) of vinden op internet in zip vorm en dan via sketch (add library) installeren. Veel plezier!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...