Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.295 onderwerpen in dit forum

1. Aston Dual met topfield

• 9 reacties
    • 1k weergaven
  2. Kenners!!!! 1 2

• 15 reacties
    • 5k weergaven
  3. laaste funcard hex werkt niet 1 2

• 24 reacties
    • 2,4k weergaven
  4. S02 kaart Nagra.

• 7 reacties
    • 799 weergaven
  5. cas probleem

• 10 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. zwart beeld

• 4 reacties
    • 554 weergaven
  7. Uitleg gevraagd, verschillende MM flash

• 5 reacties
    • 619 weergaven
  8. Matrix Rel. 1.05 Menu ?

• 1 reactie
    • 594 weergaven
  9. icecrypt blue cam en fun

• 0 reacties
    • 476 weergaven
    • 23 reacties
    • 3,1k weergaven
  10. Matrix Reloaded 1 2

• 15 reacties
    • 2,4k weergaven
  11. wat zijn de verschillen in de xilinx chip

• 11 reacties
    • 1,3k weergaven
  12. cas interface

• 1 reactie
    • 565 weergaven
    • Sat4all vriend

Seca II

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
  13. KAN MR OOK ORIG.SECA 2 KAART AAN ??

• 3 reacties
    • 705 weergaven
    • 39 reacties
    • 9,3k weergaven
  14. Digitenne 1 2

• 24 reacties
    • 8,1k weergaven
  15. Kaart

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  16. icecryptbue

• 0 reacties
    • 745 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,8k weergaven

• OK, je weet dus niet zeker of de bergen misschien gegroeid zijn?   Als je een waterpas hebt (of een hoekmeter (.app) of zo), en wat latjes in elkaar timmert in precies de benodigde elevatiehoek, kun je precies langs de elevatiehoek in de richting van de satelliet kijken, en kijken of daar iets tussen zit. Lijkt me simpeler, dan een hele nieuwe schotel opstellen.   Hoewel je schrijft dat je al allerlei fijnafstellingen hebt geprobeerd, is mij niet helemaal duidelijk: Heb je geprobeerd of de ontvangst op de probleemsatellieten verbetert, als je de multifeedskew verdraait? Als er niet iets technisch wordt gevonden, denk ik meestal allereerst aan een uitlijning probleem.   Groet, A33   Aanvulling: Ik zie dat sprietje net heeft gereageerd. Heb je wel beeld op 13E en 19E? (Of is de hele schotel verdraaid, en krijg je ontvangst van andere satellieten?)
    • - Transponder 10815H op de Hotbird 13 bestaat niet. - Transponder 10744H op de Astra 19,2 bestaat niet. - Op transponder 12168V van de Astra 23,5 zitten alleen maar twee Luxemburgse zenders. Hoe is de ontvangst van Nederlandse zenders op een andere transponder? - Transponder 11224V van de Astra 28,2 heeft ander specificaties dan je op geeft namelijk DVB-S2, 8PSK, SR 23000, fec 2/3 i.p.v. DVB-S, QPSK, SR 23000, fec 2/3     
    • Ja dan wel. Via Tv-Vlaanderen weliswaar, want de kaartjes van Telenet (zolang ze nog bestaan) werken in die box enkel in hun cam.  Om die Telenet kaartjes met Oscam te gebruiken vond ik nog nooit de juiste settings. En daar gaat het dan om, als de kaartjes en DVB-C ophoudt te bestaan schiet er enkel nog TVV over. Mja, of illegale IPTV lukt natuurlijk ook veronderstel ik. Maar laten we het zo lang mogelijk legaal doen...
    • @A33 met kompas en op oog ziet het er vrij uit, maar we zitten hier in de bergen... Ter wijze van test wil ik die andere schotel plaatsen, je moet je op je oude dag toch met iets bezig houden 😂  
  • Nieuwe aanmaken...