Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.296 onderwerpen in dit forum

1. kaart defect ??

• 2 reacties
    • 388 weergaven
  2. Freecam

• 4 reacties
    • 362 weergaven
  3. 3 in 1 AU maken

• 1 reactie
    • 334 weergaven
  4. Ird*to/S*ca emu files.

• 3 reacties
    • 450 weergaven
  5. Schema season 2

• 3 reacties
    • 3,8k weergaven
  6. sexview

• 6 reacties
    • 402 weergaven
  7. Ik kom er effe niet uit....

• 7 reacties
    • 343 weergaven
  8. asc2.1 Nova

• 0 reacties
    • 225 weergaven
  9. fun proggen & verschil in kaarten

• 1 reactie
    • 392 weergaven
  10. hoe crd file proggen????

• 2 reacties
    • 363 weergaven
  11. schema funcard progger

• 2 reacties
    • 666 weergaven
  12. silvercard?

• 2 reacties
    • 672 weergaven
  13. voor beeper

• 3 reacties
    • 432 weergaven
  14. duckfiles

• 4 reacties
    • 1,5k weergaven
  15. Unlimited providers GW card

• 0 reacties
    • 559 weergaven
  16. ppv gescrambled bij fun 5in1

• 4 reacties
    • 445 weergaven
  17. keys?

• 8 reacties
    • 471 weergaven
  18. DS9-5in1 files met freecam2.017

• 8 reacties
    • 521 weergaven
  19. ORF hoe kan dat nou?

• 8 reacties
    • 480 weergaven
  20. 1.2 waar staan de files

• 0 reacties
    • 332 weergaven

• Bij melk koop ik vaak Jersey melk. Voor mij en velen de lekkerste. Met andere stoffen erin en de duurste. Helemaal de gepasteuriseerde uit de koeling maar daar hebben we een paar bedorven pakken van gehad (overigens netjes vergoed door de firma), dus voortaan de gesteriliseerde. Sommigen kunnen niet tegen gewone melk maar wel tegen deze. Een kleindochter wilde nooit melk drinken maar wil van deze erg veel.
    • Er komt wel lekkere karnemelk uit de winkel hoor, koop maar eens een pak boeren karnemelk van Melkunie. Dat is heel wat anders dan die waterige zure melk van veel andere merken. ik drink er elke dag een pak van leeg
    • hoeft toch geen 30 meter te zijn ? Gewoon draad van swith ff verlengen of aansluiten op LNB en de tuner anders instellen.Je switch staat toch dicht bij de schotel ? Daar heb ik gewoon kabeltjes van 1 m en female - female connectors voor
    • als je eens verder kijkt zie je dat vele produkten exact hetzelfde zijn op de verpakking en de prijs na.In belgie hebben we Leo en Ole als grootste voorbeeld. De melk komt meestal uit de grote distibutie en is dezelfde bij de grote merken.Die hebben geen aparte band voor de goedkope winkels hoor.Heb zelf verkoper geweest en wasmachines zanker-kupperbush-linde werden in zelfde fabriek gemaakt behalve het frontpaneel.Verschil was maar in huidige verkoop 250 euro.Weet wel dat cola van frankrijk anders smaakt dan deze in belgie uit ervaring.
    • LNB switch eruit halen en 30m Satkabel eraan hangen, dat kan ik. Bedankt voor de tip. 
  • Nieuwe aanmaken...